نشست ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر پاوه برگزار شد

امام جمعه پاوه: توصيه هاي رهبري مهمترين عامل مشاركت گسترده مردم در انتخابات بود

کد خبر: 24752|11:46 - 1392/03/31
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: توصيه هاي رهبري مهمترين عامل مشاركت گسترده مردم در انتخابات بود
هزارماسوله:امام جمعه پاوه گفت: توصيه هاي مقام معظم رهبري، تبليغات گسترده رسانه ملي و تعدد داوطلبان سه عامل اصلي و اساسي در مشاركت گسترده مردم در انتخابات بود.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
به گزارش هزار ماسوله:  ماموستا ملا "قادر قادري"در نشست ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر ، حضور گسترده مردم در انتخابات 24 خرداد را موجب سربلندي ملت و نظام اسلامي ايران در جهان دانست. 
وي با قدرداني از حضور گسترده و بي نظير مردم و قدرداني از همه دست اندركاران انتخابات، حكمت و تدبير رهبري و دلسوزي رييس جمهوري را موجب سلامت انتخابات و آرامش در فضاي سياسي كشور عنوان كرد. 
ماموستا قادري با تبريك انتخاب دكتر روحاني و صعود تيم ملي فوتبال كشورمان به جام جهاني برزيل گفت: تمامي اين موفقيت هاي مردم و مسوولان كشورمان در اين ايام و آرامش و امنيت و نشاط حاضر در بين مردم بعد از انتخابات مستوجب شكرگزاري به درگاه حضرت باريتعالي است. 
امام جمعه پاوه فريضه امر به معروف و نهي از منكر را طبق اصل هشتم قانون اساسي يك فريضه الهي و همگاني دانست و گفت: انجام اين فريضه طبق شريعت اسلام و قانون اساسي وظيفه همگان است و بايد اين دو در كنار هم و با هم اجرا شود تا نتيجه بخش باشد. 
فرماندار پاوه حضور نيز مشاركت بيش از 80 درصدي مردم اين شهرستان را در انتخابات نشان دهنده اوج عشق و علاقه مندي مردم به نظام و رهبري دانست و گفت: اين مهم در حالي انجام شد كه از ماه ها قبل از انتخابات هجمه هاي متعدد و سنگيني از سوي دشمنان به منظور حضور نيافتن مردم در انتخابات صورت گرفته بود. 
"حسين خدرويسي" از آمادگي كامل ادارات و ارگان هاي شهرستان براي همكاري با ستاد احياي امر به معروف و نهي از منكر خبر داد و گفت: كلاس آموزش اخلاق مديران ادارات شهرستان با حضور امام جمعه در فرمانداري برگزار خواهد شد.
منبع: روابط عمومي فرمانداري پاوه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد