كلنگ زني پروژه درمانگاه سازمان تامين اجتماعي در شهرستان پاوه

کد خبر: 242101|16:46 - 1393/06/07
نسخه چاپی
كلنگ زني پروژه درمانگاه سازمان تامين اجتماعي در شهرستان پاوه
بعدا ظهر امروز و با حضور امام جمعه شهرستان پاوه ،معاون پارلماني مدير عامل سازمان تامين اجتماعي،مديريت درمان سازمان تامين اجتماعي كرمانشاه، معاون عمراني استانداري كرمانشاه، نماينده مردم پاوه و اورامانات، فرماندار شهرستان پاوه و جمعي از مسئولين شهرستان كلنگ پروژه احداث درمانگاه سازمان تامين اجتماعي پاوه به زمين زده شد.
به گزارش خبرنگارهزارماسولهبعدا ظهر امروز و با حضور امام جمعه شهرستان پاوه ،معاون پارلماني مدير عامل سازمان تامين اجتماعي،مديريت درمان سازمان تامين اجتماعي كرمانشاه، معاون عمراني استانداري كرمانشاه، نماينده مردم پاوه و اورامانات، فرماندار شهرستان پاوه و جمعي از مسئولين شهرستان كلنگ پروژه احداث درمانگاه سازمان تامين اجتماعي پاوه به زمين زده شد.
ماموستا ملا قادر قادريدر اين مراسم اظهار داشت:دولت و مردم در مقابل هم حق و حقوقي دارند.
وي افزود:مردم ما در هر برهه از زمان و در مقاطع حساس همواره حق خود را نسبت به نظام و دولت ادا كرده اند و افتتاح اين مركز نيز اداي دين دولت نسبت به اين مردم شريف است.
وي گفت:مردم اهل سنت مرز نشين ما در اين منطقه از دولت جناب آقاي روحانياحترام و محبت و كاررا مي خواهند.
در ادامهمديريت درمان سازمان تامين اجتماعيكرمانشاه گفت: از همه مسئولان كه ظرف مدت كوتاهي به ميمنت هفته دولت ، و با مهيا نمودن زميني ، به منظور كلنگ زني و احداث درمانگاه در اين شهرستان تلاش نمودند تقدير و آن را به فال نيك مي گيرم.
دكتر سهرابي افزود:ارزو مي كنم كه احداث اين درمانگاه مورد تفقد و نظر صاحبان اصلي دولت،شهيدان باهنر و رجايي براي شهرستان پاوه قرار بگيرد.
وي با اشاره به گفته وزير تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت:سازمان تامين اجتماعي بدون تحميل هزينه، خدمات ارزنده اي را براي حوزه سلامت و كمك به دولت انجام مي دهد.
وي ادامه داد:قرين شدن هفته دولت، كمك سازمان به دولت در شهرستاني مثل شهرستان پاوه خالي از اجر نيست .
وي در پايان گفت:با توجه به تعداد بيمه شدگان در پاوه با بيش از 25 هزار بيمه شده كه يكي از شاخص هاي خوب تعداد بيمه شده در سطح كشور است و با توجه به جمعيت 55 هزار نفري و بعد مسافت، نياز بهارتقاي شاخص حوزه سلامتدر سطح اين شهرستان است كه انشالله با احداث اين درمانگاه براي اين شهرستان ميمون و مبارك باشد.
در ادامهنماينده پاوه و اوراماناتدر مجلس ضمن تبريك هفته دولت اظهار داشت: خدمت مدير عامل سازمان تامين اجتماعي كه اين عنايت را به شهرستان پاوه و جوانرود ، ارزاني داشتند تقدير و تشكر دارم .
دكتر نعمت الله منوچهري افزود:خدمت دكتر تاج الديني و هيئت همراه، دكتر نيك كردار خير مقدم عرض مي نمايم و خدمت ماموستا ملا قادر قادري كه هميشه در همه عرصه ها و در اورامانات حضور داشته و يار و ياور هم دولت و هم ملت هستند تقدير و تشكر دارم.
وي ادامه داد:مجموعه اي كه امروز به عنوان درمانگاه تامين اجتماعي كلنگ زني مي شود ، در پي عنايات ويژه دكتر نوربحش و مجموعه عوامل كاري وي مي باشد، و به نوبه خود از طرف همه مردم عزيز اورامانات خصوصا پاوه و شوراي شهر تقدير و تشكر ويژه اي دارم.
در ادامهمعاون پارلماني مدير عامل سازمان تامين اجتماعينيز اظهار داشت: سپاسگزاري مي كنم از مسئولين كه در مراسم آغاز كلنگ زني پروژه درمانگاه سازمان تامين اجتماعي ، امام جمعه محترم شهرستان، معاون عمراني استانداري كرمانشاه و نماينده پاوه و اورامانات كه ما را در اين امر كمك و همراهي كردند.
تاج الديني افزود:رويكرد سازمان تامين اجتماعي در امر توسعه و خدمت رساني به بيمه شدگان سازمان تامين اجتماعي است.
وي گفت :در دولت تدبير و اميد سعي بر اين است كه بر اساس يك  توسعه عدالت محور و براساس يك حركتي كه متناسب با منابع و تجهيزات تامين اجتماعي باشد،انشالله اقدامات را در حد توان در حد بيمه شدگان اين سازمان اعمال بكنيم.
وي ادامه داد:اغاز كلنگ زني اين درمانگاه، براي مردم و شهروندان ؛ كارگران، مستمري بگيران ، نيز از بحثهاي خدمت رساني سازمان تامين اجتماعي است كه براساس حركتي كه متناسب با منابع و تجهيزات اين سازمان باشد انجام مي گيرد.
ويمدت اتمام اين پروژه عظيم را 18 ماه عنوان كرد و افزود: فرق اين پروژه با ديگر پروژه ها ،آماده بودن تجهيزات و منابع و اعتباراتآن است و با مشخص شدن پيمانكار پروژه ،انشالله ظرف مدت تعيين شده اين درمانگاه به بهره برداري خواهد رسيد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد