در پی حماسه حضور آگاهانه مردم

ماموستا قادری به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت

کد خبر: 23033|11:21 - 1392/03/27
نسخه چاپی
ماموستا قادری به رهبر معظم انقلاب تبریک گفت
هزارماسوله:امام‌جمعه پاوه در پی حماسه حضور آگاهانه و حماسی مردم ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد در پیامی خطاب به مقام معظم رهبری این حماسه بزرگ را تبریک گفت.
 ماموستا ملا قادر قادری در پی حماسه حضور آگاهانه و حماسی مردم شریف ایران اسلامی در انتخابات 24 خرداد در پیامی خطاب به مقام معظم رهبری این حماسه بزرگ را تبریک گفت.
 
در این پیام آمده است: به‌عنوان تحدث به نعمت الهی در برابر حکمت رهبــری و عظمت مردم ایران سر تعظیم را پایین آورده و شاکر این همه لطف و کرم الهی هستیم، حضور پرشور و آگاهانه ملت ایران در انتخابات 24 خرداد که لبیکی بود به خواست رهبر معظم انقلاب برای تحقق حماسه سیاسی، بدون شک دنیا و به‌خصوص دشمنان نظام اسلامی را مات و مبهوت کرد.
 
 این پیام ادامه می‌دهد: حضور حماسی و رأی آگاهانه مردم با بصیرت اهل سنت و کُـرد اورامانات نیز در این روز تاریخی، رأی به وحدت، امنیت و تمامیت ایران و در حقیقت رأی و بیعت با رهبری و تجدید عهدی با آرمان‌های بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بود.
 
این پیام می‌افزاید: این حضور گسترده به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ سراسر افتخار ملت ایران به ثبت خواهد رسید و از این بابت مجدداً پروردگار را شاکر و این پیروزی شکوه‌مند را به محضر مقام معظم رهبری تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد