کدخدایی:

رسانه ها و هواداران از اعلام گمانه زنی خودداری کنند

کد خبر: 22248|11:38 - 1392/03/25
نسخه چاپی
رسانه ها و هواداران از اعلام گمانه زنی خودداری کنند
هزارماسوله:سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد هم رسانه‌ها و هم طرفداران نامزدها از ارسال پیامک‌هایی که ذهن‌ها را درگیر می‌کند، خودداری کنند.
به گزارش هزارماسوله به نقل از فارس: عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در برنامه گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که از محل ستاد نظارت بر انتخابات مستقر در شورای نگهبان پخش می‌شد، اظهار داشت: همانطور که بارها گفته‌ایم، وظیفه اعلام نتایج بر عهده وزارت کشور است و سایر آمارها هیچ اعتبار قانونی ندارد و اگر خدای نکرده منجر به التهاب شود، نشردهندگان آن از سوی مراجع قضایی تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.
 
کدخدایی همچنین با توصیه به نامزدهای انتخابات گفت: ما از کاندیداها خواهش کردیم به ستادها و هواداران خود بگویند از گمانه‌زنی‌ها و پیش‌بینی‌هایی که مبنای دقیق ندارد، خودداری کنند.
 
وی تصریح کرد: هنوز نتایج انتخابات و اینکه چه کسی چقدر رأی دارد برای خود ما هم روشن نیست. صورتجلسه‌ها در حال ارسال شدن است تا به تدریج و پس از بررسی دقیق اعلام شود.
 
وی گفت: این صورتجلسه‌ها به تهران ارسال و با دقت لازم بررسی می‌شود تا هیچ مشکلی نداشته باشد.
 
سخنگوی شورای نگهبان خطاب به رسانه‌ها نیز اظهار داشت: هم رسانه‌ها و هم طرفداران نامزدها از ارسال پیامک‌هایی که ذهن‌ها را درگیر می‌کند، خودداری کنند.
 
کدخدایی در پایان افزود: این دوره از انتخابات از جمله دوره‌هایی بود که هیچ تخلفی مشاهده نکردیم و اشکالات جزئی نیز در اجرا مرتفع شدند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد