فرمانده نیروی انتظامی:

هیچ مورد امنیتی تاکنون در انتخابات گزارش نشده است/ برقراری نظم و امنیت

کد خبر: 22086|19:53 - 1392/03/24
نسخه چاپی
هیچ مورد امنیتی تاکنون در انتخابات گزارش نشده است/ برقراری نظم و امنیت
هزار ماسوله:فرمانده نیروی انتظامی از نظم و امنیت در حوزه‌های رأی‌گیری خبر داد و حضور مردم در پای صندوق‌ها را بسیار پرشور و گسترده اعلام کرد.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار دکتر اسماعیل احمدی مقدم در خصوص آخرین وضعیت امنیتی حوزه‌های رای گیری در سراسر کشور گفت: اخبار رسیده حاکی از حضور پرشور مردم از ساعات اولیه همراه با نظم، آرامش و در کمال امنیت است و هیچ مورد نگران کننده‌ای تا کنون گزارش نشده و انشاالله تا پایان رای گیری، این امنیت با تلاش همکاران ما و سایر ارگان های مسئول پایدار بماند تا این انتخابات با هر نتیجه ای که باشد به عنوان یک حماسه بزرگ در کارنامه ملت ما نوشته شود.

فرمانده نیروی انتظامی در خصوص امنیت مرزها و تشدید اقدامات امنیتی در نقاط صفر مرزی نیز گفت: ما از یک هفته قبل، اقدامات خود را در مرزها تشدید کرده ایم البته مرزها بسته نیستند، تنها بنا به تصمیم مسئولان محلی، قرار شده تا مسافرانی که قصد سفر زمینی به عراق را دارند امروز تردد نداشته باشند که این موضوع از قبل به کاروان‌ها نیز اطلاع داده شده بود و هیچ مورد امنیتی هم تا کنون از مرزها گزارش نشده است.

وی ادامه داد: اگرچه از نظر نیروی انتظامی، تردد در مرز عراق مشکل امنیتی ایجاد نمی‌کرد با این وجود وضعیت در مرزهای ما عادی است و هوشیاری و آمادگی نیروهای ما نسبت به گذشته بیشتر نیز شده است.

وی تصریح کرد: تامین امنیت بخش هایی از مرز بر عهده عزیزان ما در سپاه و نیز برادرانمان در ارتش است و در بخش هایی نیز تنها ناجا حضور دارد که تمامی این نیروها ضمن تشدید مراقبت‌ها، با هماهنگی کامل و هوشیاری، تلاش می‌کنند تا هر اتفاقی را از قبل رصد کنند تا اجازه وقوع حادثه‌ای را ندهند.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن تاکید بر همکاری سایر نهادهای اجرایی در امر برگزاری انتخابات افزود: مسئولیت امنیت صندوق‌ها و مراکز رای گیری با نیروی انتظامی است ولی در شعباتی که کمبود نیرو داشته‌ایم از طریق ستاد کل نیروی های مسلح درخواست نیرو کرده‌ایم که این افراد به عنوان مامور و با مسئولیت ما در حال انجام وظیفه هستند. 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد