افتتاح سینما پنج بعدی پاوه

اولین سینما پنج بعدی در شهر پاوه افتتاح شد

کد خبر: 21906|17:45 - 1392/03/23
نسخه چاپی
	اولین سینما پنج بعدی در شهر پاوه افتتاح شد
هزارماسوله:امروز صبح مراسم افتتاح اين سينما با حضور فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان در پارك شيهد كاظمي برگزار شد
به گزارش هزارماسوله: ابراهيمي  با اشاره به اينكه اين سينما با مشاركت بخش خصوصي با اعتباري بالغ بر 1 ميليارد ريال راه اندازي شد افزود : اين طرح با هدف استفاده بهينه فرهنگي از فضاهاي مناسب شهري و پارك و مجوعه هاي تفريحي و به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان و خانواده‌ها اجرا شده است .
ابراهيمي هدف از راه اندازي سينما پنج بعدي را ايجاد مكاني شاد و مفرح براي شهروندان عنوان كرد و اظهار داشت : اين سينما دارای 18 صندلی با امکانات و تجهیزات روز و مدرن بوده و از ايمني و کيفيت بالايي برخوردار است .
در ادامه حسين خدرويسي فرماندار شهرستان پاوه در اين مراسم از تلاش هاي شبانه روزي شهردار پاوه به دليل نبود منابع مالي و درآمدي مناسب در راستاي اجراي طرح ها تشكر كرد و گفت : در سه سال گذشته شاهد خدمات چشمگيري به وسيله شهرداري پاوه  بوده ايم .  
وي با اشاره به اينكه شهرداري پاوه در اجراي طرح ها و برنامه ها بدون اشكال و ايراد نبوده است افزود : شهرداري پاوه در مقايسه با ساير شهرداري هاي استان خدمات قابل توجهي در مبلمان شهري ، ايجاد و رسيدگي به پارك ها ، راه اندازي بازارچه هاي مرزي و رسيدگي به نقاط محرم شهر انجام داده و روند رو به رشدي داشته است .
فرماندار شهرستان در پايان از خدمات سرمايه گذار بخش خصوصي جهت راه اندازي سينما پنج بعدي براي مردم اين ديار مرزنشين تقدير كرد 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد