دعوت لاریجانی از مردم

حضور مردم در صحنه انتخابات می تواند شرایط داخلی را تدبیر کند

کد خبر: 21903|17:13 - 1392/03/23
نسخه چاپی
حضور مردم در صحنه انتخابات می تواند شرایط داخلی را تدبیر کند
هزارماسوله:رئیس مجلس شورای اسلامی مردم را به شرکت گسترده در پای صندوق های رای دعوت کرد و گفت:اکنون بیش از هر زمان دیگری حضور مردم در صحنه انتخابات می‌تواند هم شرایط داخلی را تدبیر کند و بهبود بخشد
  انتخابات را از امور مهم کشور دانست و افزود: موجب خرسندی است که سرنوشت کشور چه برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و چه ریاست جمهوری در ایام مبارک شعبانیه رقم می خورد.
 
وی گفت:انتخابات از ارکان نظام ما و یکی از ستون های حکومت های دارای مردمسالاری دینی است؛ مشروعیت رفتار دولت به پشتوانه ای که در انتخابات دارد برمی گردد ضمن اینکه حضورش در عرصه بین المللی هم تا حد زیادی به موضوع پشتوانه مردمی مربوط است.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: وضع اقتصادی کشور به یک تجدید نظر جدی در رفتار حکمرانان احتیاج دارد و از سوی دیگر از نظر گرفتگی هایی که در صحنه بین المللی هست احتیاج است تا سازو کارهای دقیق تری برای مقابله با ستمی که غربی ها به ملت ایران می کنند مدنظر قرار گیرد.
 
لاریجانی در ادامه گفت:اکنون بیش از هر زمان دیگری حضور مردم در صحنه انتخابات می تواند هم شرایط  داخلی را تدبیر کند و بهبود بخشد و از این اوضاع گرانی و مشکلات بیکاری به یک شرایط متعادلی برسیم و هم در صحنه بین المللی و منطقه ای وضعیت جمهوری اسلامی ایران را بهبود بخشد.
 
رئیس مجلس شورای اسلامی افزود:این انتخابات از سوی دیگر در انرژی دادن به مسلمانان منطقه که پیگیر حقوق خودشان هم هستند می تواند تاثیرگذار باشد.
 
او افزود: فکر می کنم این انتخابات یک فرصت برای ملت ایران است تا با رای خود به انقلاب انرژی بدهند و شرایط را چه در داخل و چه در صحنه بین المللی تغییر دهند و بهبود بخشند  و اعتبار و آبرو برای انقلاب شوند.
 
لاریجانی در پایان گفت : با اقداماتی که صدا و سیما انجام داده است مردم به اندازه کافی نسبت به نامزدها اطلاعات و آگاهی پیدا کرده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد