آیت‌الله علما تأکید کرد

لزوم رعایت اخلاق توسط هواداران کاندیداها

کد خبر: 21847|10:27 - 1392/03/23
نسخه چاپی
لزوم رعایت اخلاق توسط هواداران کاندیداها
هزارماسوله:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: رعایت اخلاق از سوی هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی ضروری است.
به گزارش هزارماسوله به نقل از فارس: آیت‌الله شیخ مصطفی علما ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات یکی از برکات الهی است و بعد از گذشت 35 سال، هنوز از شور و نشاط و پویایی برخوردار است.
 
وی با تأکید بر این‌که برگزاری باشکوه انتخابات برای دوستان جمهوری اسلامی و کشورهای اسلامی که با بیداری اسلامی روبه‌رو شده‌اند، مایه شادی و امیدواری است، افزود: این موضوع موجب می‌شود با ایستادگی بیشتر در راه آرمان‌ها و اهداف قدم برداشت و دشمنان را مأیوس کرد.
 
امام جمعه کرمانشاه ادعای دموکراسی در غرب را دروغین عنوان کرد و گفت: در ایران اسلامی رأی مردم سرنوشت انتخابات را مشخص می‌کند و امکان حضور تمام سلیقه‌ها در انتخابات وجود دارد.
 
علما ادامه داد: مردم در انتخاب کاندیدای خود باید تنها خدا را در نظر بگیرند و معیارهای امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را هم در نظر داشته باشند.
 
وی شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی و عقلی اعلام کرد و ادامه داد: رعایت اخلاق از سوی هواداران کاندیداهای ریاست جمهوری و نیز شوراهای اسلامی ضروری است

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد