نماينده پاوه و اورامانات در گفتگويي اظهار داشت:

رئیس جمهور آینده از تمام نیروهای توانمند برای اداره کشور بهره بگیرد

کد خبر: 21653|17:39 - 1392/03/22
نسخه چاپی
رئیس جمهور آینده از تمام نیروهای توانمند برای اداره کشور بهره بگیرد
هزارماسوله:نماینده پاوه و اورامانات در مجلس معتقد است، رئیس جمهور آینده باید از تمام نیروهای توانمند نظام برای اداره امور کشور بهره بگیرد.
هزارماسوله: نعمت الله  منوچهري با اشاره به نام گذاری امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و اقتصادی، اظهار داشت: اینکه بیش از 600 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری کاندید شدند و افرادی هم که تایید صلاحیت نشدند به نظر شورای نگهبان تمکین کردند، همگی نمونه هایی از رقم زدن حماسه سیاسی است.
 
وی ادامه داد: اصل حماسه سیاسی توسط ملت ایران و در روز 24 خرداد رقم می خورد و مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق های رای بار دیگر ولایت مداری خود را به اثبات خواهند رساند.
 
این عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مردم ایران در تمام 35 سال پس از انقلاب در عرصه های مختلف سیاسی حضور داشته اند، افزود: حضور مردم بیانگر دفاع از ارزش های انقلاب است و نشان می دهد مردم ایران حامی نظام، اسلام، رهبر و کشور ایران هستند.
 
منوچهری تصریح کرد: مردم ایران با یک انتخاب اصلح فردی شایسته را برای ریاست جمهوری برمی گزینند و برای انتخاب خود عملکرد گذشته کاندیداها را مد نظر قرار خواند داد.
 
نماینده پاوه و اورامانات پیروی از خط رهبری، وفاداری به نظام، توانمندی، مدیر و مدبر بودن و ... را از جمله ویژگی های یک انتخاب اصلح دانست و ادامه داد: کاندیداها باید برنامه های عملی ارائه دهند  و از برخورد احساسی پرهیز نمایند.
 
وی با اشاره به شرایط کنونی کشور و فشار و تحریم های اعمال شده علیه ایران، خاطر نشان کرد: فردی که رئیس جمهور می شود باید با بکارگیری یک کابینه قوی برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری در کشور تلاش کند.
 
منوچهری با تاکید بر اثر حضور حداکثری مردم بر ارتقا جایگاه بین المللی ایران، یاداوری کرد: تمام دنیا حساب ویژه ای برای انتخابات ایران باز کرده اند و هرچه حضور مردم بیشتر باشد اعتبار ایران در دنیا افزایش خواهد یافت.
 
این نماینده مجلس در پایان از مردم خواست این بار نیز با حضور حداکثری خود دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام سازند/ايسنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد