جهانيان به انتخابات 24 خرداد چشم دوخته اند

کد خبر: 21617|13:01 - 1392/03/22
نسخه چاپی
جهانيان به انتخابات 24 خرداد چشم دوخته اند
هزارماسوله:معاون سياسي و امنيتي استانداري کرمانشاه با بیان اینکه جهانيان به انتخابات 24 خرداد چشم دوخته اند، گفت: حضور حداكثري مردم در اين رويداد بزرگ سياسي موجب تغيير افكار عمومي جهان نسبت به نظام اسلامي ايران مي شود.
به گزارش هزارماسوله به نقل از ايسنا:« جلال منكرسي معاون سياسي امنيتي استانداري کرمانشاه در جلسه توديع و معارفه فرماندار قصرشيرين افزود: در حوزه وحدت ملي هر برگ راي ما به سيل خروشاني تبديل مي شود كه اين سيل خروشان موجب بالا آمدن رييس جمهوري توانمند خواهد بود كه براي كشور موثر است.
 
وي تصريح كرد: انتخابات تكليف فردي، اجتماعي و امري واجب بر همگان است كه در پاي صندوق هاي راي حضور داشته باشيم، چون هر برگ راي ما پرتاب تيري به سمت دشمن است تا تحريم ها و توطئه ها عليه كشورمان را بي اثر و خنثي كند.
 
منكرسي با بيان اينكه هم اكنون جنگ عليه كشورمان يك جنگ اقتصادي است و خنثي كردن اين جنگ به حضور ما در انتخابات 24 خرداد بستگي دارد، اظهار كرد: حضور و مشاركت مردم در انتخابات يك واجب عيني و كفايي و نيز اقدامي براي حفظ استقلال و آزادي كشور است.
 
وي با اشاره به اينكه تمهيدات لازم در راستاي برگزاري انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا و يازدهمين دوره رياست جمهوري در شهرها و بخش هاي استان كرمانشاه پيش بيني و اتخاذ شده، گفت: انشاءاله با يك مديريت توانمند شاهد برگزاري انتخابات پرشور، سالم و با حضور حداكثري مردم در 24 خرداد خواهيم بود.
 
در این نشست از زحمات حسين پروين فرماندار پیشین شهرستان قصرشیرین  تقدير شد و ياور محمدي بعنوان سرپرست جديد فرمانداري اين شهرستان مرزي معرفي شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد