شهردار پاوه خبر داد :

آمادگی شهرداری پاوه جهت تبلیغات انتخاباتی

کد خبر: 20400|09:15 - 1392/03/19
نسخه چاپی
آمادگی شهرداری پاوه جهت تبلیغات انتخاباتی
هزارماسوله:شهردار پاوه از آمادگی کامل شهرداری برای ایجاد فضاسازی تبلیغاتی برای انتخابات خبر داد
 
 به گزارش هزار ماسوله:جمال ابراهيمي در گفتگوي خبري با اعلام خبر فوق گفت :  14 نقطه از معابر و میادین اصلی سطح شهر برای تبلیغات انتخاباتی مکان ‌یابی و به این مهم اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به اینکه شهرداری فضا را برای تبلیغات تمامی نامزدها فراهم ساخته است افزود : در اين برهه زماني فضای انتخاباتی و تبلیغات ، چهره شهر را به طور کلی دگرگون و شهرداري در اين راستا وظیفه خود را به نحو احسن پیرامون امر انتخابات به انجام می‌‌رساند.
شهردار پاوه به آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های بسیار روشنی برای مشخص شدن موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغاتی كه از طرف ستاد انتخابات تدوین و در اختیار نامزدها قرار گرفته است اشاره كرد و اظهار داشت : در اين دستورالعمل مصادیق تبلیغات مجاز در ۱۳ بند و تبلیغات غیرمجاز در ۲۱ بند به عنوان چکیده‌ای تهيه شده كه رعايت اين اصول در مدت تبليغات انتخاباتي از معيار هاي مهم محسوب مي شود .
ابراهيمي در ادامه به سطوح تبلیغاتی کافی در مورد انتخابات در 14 نقطه از سطح شهر چه به صورت فضاها و استندها و تابلو هاي LED  اشاره كرد و تصريح كرد : نامزدها مي توانند از اين فضاها براي تبليغات استفاده نمايند 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد