امام جمعه پاوه: لطف خداوند ،تدبير رهبري و حضور مردم در صحنه مؤلفه هاي عزت و ماندگاري انقلاب است

کد خبر: 19297|11:13 - 1392/03/16
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه: لطف خداوند ،تدبير رهبري و حضور مردم در صحنه مؤلفه هاي عزت و ماندگاري انقلاب است
هزارماسوله:امام جمعه پاوه با تسليت سالگرد ارتحال ملكوتي امام خميني (ره) گفت: لطف خداوند، تدبير حكيمانه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبري و حضور مردم در صحنه مهمترين مؤلفه هاي ماندگاري انقلاب و نظام اسلامي است.
 ماموستا ملا "قادر قادري در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام كه با حضور مردم و مسئولان در مسجد شهداي پاوه برگزار شد، شهامت، اقتدار در مقابل دشمنان و ساده زيستي را از مهمترين ويژگي هاي امام عنوان كرد. 
وي گفت: مبارزه عليه سلطه گران درس مهمي بود كه امام به مردم دادند و مردم ايران نيز با دست خالي رژيم تا دندان مسلح پهلوي را به زيركشيدند و نشان دادند كه ملت ها مي توانند با اتكال به خداوند و عزم خويش هر مهمي را به انجام برسانند. 
امام جمعه پاوه، خرداد ماه را در تقويم ايران اسلامي حاوي رويدادهاي تلخ و شيرين دانست و گفت: فتح خرمشهر از شيرين هاي اين ماه و ارتحال امام خميني (ره) از حوادث تلخ و اندوهگين اين ماه به شمار مي رود. 
ماموستا قادري گفت: ترور مسئولان عالي رتبه كشور، جنگ تحميلي و تحريم هاي اقتصادي از جمله توطئه هاي دشمنان عليه انقلاب است كه با وجود اين همه توطئه، لطف خداوند، تدبير حكيمانه امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري و حضور هميشگي و مؤثر مردم در صحنه موجب ماندگاري و عزت اين ملت و كشور شده است. 
وي اظهار كرد: مردم ايران با الهام از آيات قرآن كريم و تبعيت از رهبري، استقلال، عزت و امنيت موجود در كشور را به ارمغان آورده اند و با وجود مشكلات اقتصادي سختي ها را يكي پس از ديگري رفع خواهند كرد. 
ماموستا قادري، با اشاره به انتخابات پيش رو، زمانه شناسي، بصيرت و آگاهي را در انتخاب افراد اصلح ضروري عنوان كرد و مهمترين وظيفه و تكليف آحاد جامعه را در اين برهه حساس حضور و مشاركت حداكثري در انتخابات رياست جمهوري و شوراها دانست

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد