استاندار کرمانشاه:

انديشه هاي امام(ره) براي هميشه چراغ راه هدايت ملت ايران است

کد خبر: 18961|10:40 - 1392/03/15
نسخه چاپی
انديشه هاي امام(ره) براي هميشه چراغ راه هدايت ملت ايران است
هزارماسوله: استاندار كرمانشاه گفت: انديشه هاي معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) براي هميشه راهنما و چراغ راه هدايت ملت ايران باقي مي ماند.
 به گزارش هزارماسوله به نقل از ايسنا: حجت اله دمياد با تسليت بيست و چهارمين سالگرد ارتحال بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره)، خاطر نشان كرد: بي شك پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران در بهمن 57 با انديشه هاي مدبرانه امام راحل (ره) محقق شد و ملت فهيم و غيور ايران اسلامي از همان ابتدا پشتوانه ولايت فقيه بودند و خواهند ماند.
 
وي با اشاره به شخصيت والاي امام راحل (ره) و نقش خطير ايشان در برپايي حكومت اسلامي مبتني بر آراي مردم، تصريح كرد: امام خميني (ره) توانستند در 12 فروردين 58 براي اولين بار حكومتي برخاسته از راي مردم به معناي واقعي كلمه در ايران را به نام حكومت جمهوري اسلامي برپا كنند و اين رويداد و خاطره بزرگ بر قلب ها و اذهان ملت ايران اسلامي حك و عجين شده است.
 
دمیاد افزود: پاسداري و صيانت از انديشه بزرگ امام خميني (ره) كه ثمره اين انديشه استقلال، آزادي و بالندگي ايران اسلامي است، امري ضروري و ترديد ناپذير است.
 
 دمياد در بخش ديگري از سخنان خود قيام 15 خرداد 42 در تاريخ انقلاب اسلامي را زمينه ساز و مقدمه پيروزي انقلاب اسلامي ايران عنوان كرد و افزود: با قيام خونين 15 خرداد انديشه شكل گيري انقلاب و نابودي رژيم منحوس پهلوي به اوج رسيد .
 
وي در ادامه اظهار داشت: بر ما مسؤلين وظيفه است كه در راستاي تبيين و تشريح هرچه بهتر ارزشهاي انقلاب و نظام اسلامي ايران تلاش و جديت هرچه بيشتري داشته باشیم.
 
 دمياد در بخش پاياني سخنان خود الگوبرداري از خلوص نيت و مسير ارزشي شهدا به منظور نهادينه كردن ارزشها و آرمان هاي انقلاب و انتقال اين انديشه به نسل آينده را بسيار ضروري و مهم برشمرد و خاطرنشان ساخت: امروز مسوليت پرچمداري نهضت حسيني (ع) و ايستادگي در مقابل كفر و يزيديان زمان بر عهده حضرت آيت ا.. العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) است كه با منويات و فرامين ارزشمند خود مسلمانان و آزاديخواهان جهان را به سمت كمال و سعادت دنيوي و اخروي رهنمون مي سازند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد