دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده های معظم شهدا در هرسین

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 16950|15:15 - 1392/03/10
نسخه چاپی
هزارماسوله:استاندار کرمانشاه در ادامه سفر کاری یک‌روزه به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه، به‌ منظور بازدید و افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی به شهرستان هرسین سفر کرد.
 حجت‌الله دمیاد امروز در سفر کاری یک‌روزه به‌منظور بازدید از پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب، پروژه دوبانده‌سازی محور هرسین به پلیس راه کرمانشاه، پروژه 328 واحدی مسکن مهر، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، افتتاح دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرسین و شرکت در جلسه شورای اداری به شهرستان هرسین سفر کرد.
 
 
*دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده‌های معظم شهدا
 
دمیاد در بخش دیگر سفر کاری یک‌روزه خود با خانواده‌های شهید رسول قنبری و سید یارولی موسوی، جانبار 70 درصد در شهرستان هرسین دیدار کرد و گفت: بر ما مسئولان وظیفه است که با پاسداری از خون شهدا، ادامه‌دهنده حقیقی راه این عزیزان باشیم.
 
وی الگوبرداری از سیره و مسیر شهدا را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: شهدای ایران اسلامی با صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل توانستند برای همیشه دست استکبار را از ایران اسلامی کوتاه کنند و مسیر عزت انقلاب اسلامی را از گزندهای دشمنان مصون نگه‌ دارند.
 
*افتتاح ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی هرسین
 
در ادامه سفر کاری یک‌روزه استاندار کرمانشاه به شهرستان‌های شرقی استان کرمانشاه، ساختمان اداری دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان هرسین افتتاح شد.
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد