افتتاح چند پروژه در سفر استاندار کرمانشاه به صحنه

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 16947|15:12 - 1392/03/10
نسخه چاپی
هزارماسوله:استاندار کرمانشاه در سفر کاری یک‌روزه به‌منظور بازدید و افتتاح از چندین طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی به شهرستان صحنه سفر کرد.
به گزارش هزارماسوله به نقل از فارس:« حجت‌الله دمیاد امروز در سفر کاری یک‌روزه به‌منظور بازدید و افتتاح از چندین طرح و پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی به شهرستان صحنه سفر کرد.
 
دمیاد در این سفر کاری از روند اجرایی پروژه سد قشلاق شهرستان صحنه بازدید کرد و در جریان این بازدید گفت: استان کرمانشاه به‌واسطه داشتن موقعیت طبیعی منابع آب و خاک مستعد می‌تواند ظرفیت‌های قابل توجهی در بخش توسعه کشاورزی را بارور و مثمرثمر کند.
 
وی ادامه داد: عملیات اجرایی این سد از سال 89 آغاز شده و تاکنون 20 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته و برای اتمام و بهره‌برداری کامل از این پروژه اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان نیاز است.
 
استاندار کرمانشاه پیشرفت فیزیکی این سد را 37 درصد عنوان کرد و افزود: تامین آب شرب این شهرستان، رفع کمبود آب منطقه چمچمال و آبیاری نمودن تعداد دو هزار هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان صحنه از اهداف اساسی و راهبردی این طرح است.
 
*پروژه‌های مسکن مهر صحنه از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردارند
 
استاندار کرمانشاه در ادامه از پروژه 710 واحدی مسکن مهر شهرستان صحنه بازدید کرد و بیان داشت: خوشبختانه پروژه‌های مسکن مهر این شهرستان از پیشرفت فیزیکی خوب و مناسبی برخوردار هستند.
 
وی از پیمانکاران و مجریان پروژه‌ها خواست که نسبت به تحویل پروژه‌ها، اقدام کنند.
 
در این بازدید مقرر شد بانک‌های عامل تسهیلات خود را از 22 میلیون تومان به 25 میلیون تومان به ازای هر واحد افزایش دهند.
 
*دیدار استاندار کرمانشاه با خانواده‌های معظم شهدا
 
دمیاد در بخش دیگر سفر کاری یک‌روزه خود با خانواده‌های معظم شهیدان صادقی و پنجعلی دیدار کرد و گفت: بر ما مسئولان وظیفه است که با پاسداری از خون شهدا، ادامه‌دهنده حقیقی راه این عزیزان باشیم.
 
وی الگوبرداری از سیره و مسیر شهدا را امری ضروری دانست و خاطر نشان کرد: شهدای ایران اسلامی با صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های امام راحل توانستند برای همیشه دست استکبار را از ایران اسلامی کوتاه کنند و مسیر عزت انقلاب اسلامی را از گزندهای دشمنان مصون نگه‌ دارند.
 
*افتتاح ساختمان شهرداری صحنه توسط استاندار کرمانشاه
 
استاندار کرمانشاه در ادامه ساختمان جدید شهرداری صحنه را افتتاح کرد و بیان داشت: امیدواریم افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان جدید شهرداری صحنه مایه خیر و برکت و همچنین عمران و شکوفایی بیش از پیش این شهرستان شود.
 
دمیاد در ادامه بازدیدهای خود در سفر کاری یک‌روزه به شهرستان صحنه، از طرح توسعه بیمارستان معاون شهرستان صحنه نیز بازدید کرد.
 
استاندار کرمانشاه هم‌اکنون در جلسه شورای اداری شهرستان صحنه شرکت کرده است و به بررسی موضوعات مختلف در این شهرستان می‌پردازد

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد