چند میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند؟

کد خبر: 15672|12:36 - 1392/03/07
نسخه چاپی
چند میلیون نفر واجد شرایط رأی دادن هستند؟
هزارماسوله:وزیر کشور اعلام کرد: در مجموع برای انتخابات 24خرداد 50 میلیون و 483 هزار و 192 نفر واجد شرایط رای دادن هستن
به گزارش هزار ماسوله: مصطفی محمدنجار صبح امروز سه شنبه در جمع استانداران سراسر کشور و معاونان سیاسی آنان گفت: همچنین در این دوره از انتخابات در مجموع یک میلیون و 631 هزار و 206 نفر رای اولی هستند.

وی با اشاره اهمیت انتخابات24خرداد با توجه به شرایط کنونی ایران در جهان و تلاش دشمنان برای تامین اهداف استکباری خود گفت: نامزدها در تبلیغات شان قانون را ملاک عمل خود قرار دهند در چارچوب آن حرکت کنند و نباید در این شرایط خدمات نظام را زیر سوال ببرند.

محمدنجار درجمع استانداران سراسر کشور و معاونان سیاسی آنان تصریح کرد: در اجرای قانون با احدی شوخی نداریم.

وزیر کشور با تأکید بر آمادگی هیأت های اجرایی و نظارت برای برگزاری مطلوب انتخابات24خرداد گفت: هم اکنون سامانه جامع انتخابات و مجهز شدن آن به امضای الکترونیکی در دستور کار مسئولان قرار گرفته است تا در انتخابات 24خرداد و در125هزار صندوق اخذ رأی تدارک دیده شده در سراسر کشور انتخاباتی با شکوه برگزار شود.

وزیر کشور همچنین با اشاره به سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: استانداران توجه داشته باشند که نباید برنامه های امسال تحت الشعاع انتخابات قرار گیرد و ضروری است تا همه امکانات را برای برگزاری مناسب بیست و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) در همه زمینه ها فراهم شود.

وی در خصوص تعداد رأی اولی ها نیز گفت: مجموعاً یک میلیون و ششصد و سی و یک هزار و دویست و شش نفر، رأی اولی های انتخابات امسال هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد