وظیفه برخورد با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شوراها با فرمانداری ها است

کد خبر: 15533|08:47 - 1392/03/07
نسخه چاپی
وظیفه برخورد با تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شوراها با فرمانداری ها است
هزارماسوله:رئیس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان کرمانشاه، تبلیغات کاندیداهای شوراها پیش از موعد مقرر را تخلف دانست و گفت: وظیفه برخورد با این تخلفات بر عهده فرمانداری هاست.
 با اشاره به اینکه زمان تعیین شده برای آغاز تبلیغات کاندیداهای شوراها از 16 خرداد ماه است، اظهار داشت: هرگونه تبلیغات پیش از موعد به عنوان یک تخلف انتخاباتی مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی افزود: هئیت نظارت وظیفه دارد بر نحوه فعالیت کاندیداها نظارت کند و هرگونه تخلف را برای رسیدگی و برخورد به فرمانداری ها گزارش دهد.

نماینده اسلام آبادغرب و دالاهو، تبلیغات زودهنگام را مهمترین تخلف فعلی کاندیداهای شوراها دانست و خاطرنشان کرد: فرمانداری به عنوان مجری و نماینده وزارت کشور وظیفه برخورد نهایی با این تخلفات را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: مردم ما مردمی آگاه هستند که چنین تخلفاتی را درک می کنند و قطعا چنین مواردی در انتخاب آن ها بی تاثیر نخواهد بود.

جلیلیان معتقد است فردی که قبل از انتخاب شدن از قانون سرپیچی می کند، بعد از اینکه عضو شورای شهر شود هم به قوانین پایبند نخواهد بود و از همین رو نمی تواند فرد شایسته ای برای مسئول شدن باشد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد