محمدفاروق یوسفی اظهار داشت:

جلسه هم اندیشی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر نوسود برگزارشد

کد خبر: 15251|13:25 - 1392/03/06
نسخه چاپی
جلسه هم اندیشی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر نوسود برگزارشد
هزارماسوله: ایشان رشد آگاهی وشناخت اقشارجامعه را زمینه ساز تحقق اجرای قوانین دانستند واینکه تاکنون موردی از تخلفات انتخاباتی در شهرها وروستاهای بخش گزارش نگردیده نشان از فهم ودرک والای نامزدهای محترم را دارد.
 بخشدار نوسود برهماهنگی و تعامل و اجرای كامل قانون و عمل به شرح وظایف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تأكید كرد. وی گفت:  همه ی کارگزاران در كمال بی طرفی و به عنوان امانتدار از رأی مردم صیانت می کنند امری که صحت آن برای عموم شهروندان ارجمند در انتخابات گذشته محقق گردیده وبا جلب اعتماد عمومی شاهد حضور حداکثری دراین خطه مرزی خواهیم بود.
 
محمدفاروق یوسفی ضمن تکثیرو تقدیم نسخه هایی از بایدها ونبایدهای انتخابات پیش رو به تشریح مفاد دستورالعمل ارسالی پرداختند ومتذکر شدند در انتخابات ما ، مصلحتی بالاتر از عمل به قانون قایل نیستیم و وظیفه داریم هرآنچه که در توان داریم  برای مشاركت گسترده مردم فراهم نماییم.
 
در ادامه نامزدها شورای اسلامی شهر نوسود از ابتکار معمول و فرصت ایجادشده به منظورهم اندیشی تقدیر نمودند وضمن بیان دیدگاه ها و اهداف کاری خویش  ، ، برنامه ها ی اجرایی را درجهت جلب اعتماد عمومی تشریح نمودند

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد