استاندار كرمانشاه:انتخابات سالم از مجراي قانون محقق خواهد شد

کد خبر: 15218|09:44 - 1392/03/06
نسخه چاپی
استاندار كرمانشاه:انتخابات سالم از مجراي قانون محقق خواهد شد
هزارماسوله:استاندار كرمانشاه در نشست با مسؤلين روابط عمومي ادارات استان ،گفت: انتخابات سالم و باشكوه فقط، از مجراي قانون محقق خواهد شد.
 حجت الله دمياداستاندار كرمانشاه صبح امروز سه شنبه مورخ سي و يكم ارديبهشت ماه سالجاري در نخستين  همايش استاني روز ملي ارتباطات و روابط عمومي كه در محل سالن شهداي دولت استانداري بر گزار شد،با اشاره به مراحل اجرايي يازدهمين دوره انتخابات پيش روي رياست جمهوري و همچنين انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا،خاطر نشان كرد:بر گزاري انتخابات در ايران اسلامي نمود واقعي دموكراسي آزاد در جهان است كه به مدل و شيوه منطبق بر حقوق مردم در بهترين شرائط انجام مي گيرد.
حجت الله دمياد خطاب به مسؤلين ذيربط و دست اندر كار در امر انتخابات،گفت:انتخابات در كشور ما فقط از موازين شرعي و اسلامي كليد مي خورد و پايبندي و تعهد به صيانت از آراي مردم از متقن ترين پايه هاي بر گزاري انتخابات سالم در كشور است.
وي در ادامه سخنان خود با اشاره به رهنمون هاي رهبر معظم انقلاب در تبيين خلق حماسه سياسي ،اظهار داشت: بي شك انتخابات اوج تحقق و خلق حماسه سياسي در كشور محسوب مي شود و پيروزي از اين حماسه بار ديگر بيعت ناگسستني رهبري امت و مردم متعهد ايران اسلامي را نمايان مي سازد.
وي ادامه داد:به فضل خداي متعال تمامي برنامه ريزيهاي لازم براي بر گزاري انتخابات سالم و باشكوه اين دوره رياست جمهوري و شورا هاي اسلامي شهر و روستا در استان در حال انجام و در تلاش هستيم كه انشاءالله شرايط لازم و مطلوبي را به منظور برگزاري انتخابات پرشور و بانشاط و همچنين مشاركت حداكثري مردم استان را فراهم نمائيم.
حجت الله دمياد درپايان سخنان خود با بيان اينكه مردم در انتخاب اصلح تلاش خواهند كرد،گفت:افرادي كه از طريق آراي مردمي جهت عضويت در شوراها حائز اكثريت مي شوند بايد با تعهد ،تخصص و تلاش بيش از پيش در جهت توسعه و عمران شهر و روستا ها اهتمام داشته باشند و هر فردي كه مردم  آن را بعنوان نماينده خود در شوراهاي اسلامي شهر و روستا انتخاب كنند براي ما قابل احترام خواهند بود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد