شهردار کرمانشاه:

پروژه بازار پرنده فروش هاي کرمانشاه به زودي به پايان مي رسد

کد خبر: 15196|08:48 - 1392/03/06
نسخه چاپی
پروژه بازار پرنده فروش هاي کرمانشاه به زودي به پايان مي رسد
هزارماسوله:شهردار کرمانشاه از پيشرفت 90 درصدي بازار پرنده فروش ها خبر داد و گفت: پروژه بازار پرنده فروش هاي کرمانشاه در کمربندي غربي با سرعت خوبي درحال احداث است و با اتمام کار به زودي به بهره برداري مي رسد.
به گزارش هزارماسوله: پيمان قرباني افزود: به زودي مغازه هاي پرنده فروشي که عمدتا در دو نقطه شهر (خيابان گمرگ و خيابان مسجد حاج محمد تقي اصفهاني در پارکينگ شهرداري) متمرکز شده اند، از شهر جمع آوري و در مکان درنظر گرفته شده جديد، ساماندهي مي شوند.
وي با تأکيد بر اينکه بازار پرنده فروش ها بايد از سکونتگاه شهري به دور باشد، گفت: وجود اين مغازه ها در مرکز شهر ضمن آلودگي هاي بهداشتي که ايجاد مي کند از منظر خوبي برخوردار نيست به همين دليل از مدتها پيش به فکر اختصاص مکاني دور از شهر به اين موضوع بوديم و اين کار را عملي کرديم.
شهردار کرمانشاه با يادآوري اينکه از کل مغازه هاي پرنده فروشي آمار گرفته شده و دستور و مجوز قانوني براي مسدود کردن اين مغازه ها هم داريم افزود: همه چيز با تعطيلي مغازه ها حل نمي شود، بلکه آنها را مديريت کرد.
قرباني با بيان اينکه بازار جديد پرنده فروش ها بايد امکانات لازم و ضروري را داشته باشد افزود: فضاسازي و انتقال انرژي و آب و گاز در اين مکان در حال انجام است و استانداردها هم در آن رعايت مي شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد