سيمره باز هم قرباني گرفت

غواص کرمانشاهی جنازه دختر کوهدشتی را از سیمره پس گرفت

کد خبر: 14457|08:36 - 1392/03/04
نسخه چاپی
غواص کرمانشاهی جنازه دختر کوهدشتی را از سیمره پس گرفت
هزارماسوله: بهمن پرورش غواص کرمانشاهی اینبار هم در عملیاتی سخت در عبور از کوهستان های صعب العبور لرستان جسد دختر جوان و ۲۱ ساله کوهدشتی را از رودخانه سیمره بیرون کشید.
هزارماسوله به نقل از مير ملاس:  بهمن پرورش غواص کرمانشاهی اینبار هم در عملیاتی سخت در عبور از کوهستان های صعب العبور لرستان جسد دختر جوان و ۲۱ ساله  کوهدشتی را از رودخانه سیمره بیرون کشید.

بهمن پرورش در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص جزئیات این اتفاق گفت: دختر ۲۱ ساله از طایفه گراوند شهرستان کوهدشت  که جزو عشایر آن منطقه اند در روز ۲۸ اردیبهشت به قصد آوردن آب پس از طی مسیر صعب العبور در کوهستان ( حدود ۵ تا ۶ کیلومتر) به رودخانه سیمره سقوط و غرق شد.

وی افزود: پس از اطلاع رسانی این مردم به بنده و درخواست بنده به محل عازم شده و پس از عبور از کوهستان صعب العبور به همراه خانواده قربانی پس از سه روز عملیات تجسس دقایقی پیش موفق به یافتن و در آوردن جسد دختر شدم.

غواص کرمانشاهی تصریح کرد: به دلیل اینکه این رودخانه در مسیری بین ایلام و لرستان واقع شده است و من تاکنون عملیات های زیادی در این دو استان داشته ام و مردم این مناطق از من شناخت خوبی دارند و در هنگام بروز چنین اتفاقاتی بلافاصله به من خبر می دهند.

پرورش در خصوص علت سقوط وی گفت: احتمالا به علت  لیز خوردن پای وی بوده، اما رودخانه سیمره هم اکنون به دلیل بارندگی ها بسیار گل آلود و خروشان است.

وی افزود: هم چنین به علت واقع شدن رودخانه در مسیر کوهستان هم اکنون تا حدی خروشان و وحشی است و سالیانه تعدادی قربانی می گیرد.

وی گفت: متاسفانه صعب العبور بودن  این مناطق مشکلات زیادی را به وجود آورده و مسئولین باید چاره ای برای آن بیندیشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد