عضو هیئت رئیسه کشتی کرمانشاه:

مربیان کشتی کرمانشاه به دنبال ارتقای سطح کیفی دانش خود نیستند

کد خبر: 14299|11:36 - 1392/03/03
نسخه چاپی
مربیان کشتی کرمانشاه به دنبال ارتقای سطح کیفی دانش خود نیستند
هزارماسوله:عضو هیئت رئیسه کشتی استان کرمانشاه گفت: در استان کرمانشاه، 130 مربی درجه 3 داریم و این مربیان به‌دنبال ارتقای سطح کیفی دانش خود نیستند و تلاشی برای کسب مربی‌گری درجه 2 انجام نمی‌دهند.
به گزارش هزارماسوله به نقل از فارس:  جواد کریمی ظهر امروز در همایش بزرگ مربیان شهرستان در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی اظهار داشت: یکی از عوامل عدم موفقیت کشتی کرمانشاه، عدم رعایت نظم در سالن‌هاست که همه رده‌های سنی با هم تمرین می‌کنند و هیچ نظارتی بر این سالن‌ها و ساختار آن وجود ندارد.

کریمی از عدم پیشرفت کشتی کرمانشاه انتقاد کرد و ادامه داد: سکان کشتی استان کرمانشاه به ‌دست فردی افتاده که با اطلاع کافی از این ورزش می‌تواند در راستای اعتلای آن تلاش کند.

عضو هیئت رئیسه کشتی استان کرمانشاه مربیان تاکید کرد: دسته‌بندی‌هایی که در سالن‌ها بین مربیان و کشتی‌گیران به‌وجود آمده، موجب وارد آمدن خسارت به ساختار کشتی شده است.

وی با تاکید بر اینکه مربیان باید منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهند، گفت: مربیان در راستای تربیت کشتی‌گیران جوان اهتمام کنند تا این ورزشکاران در خدمت تیم ملی قرار گیرند و تبدیل به قهرمانانی شوند که برای ایران افتخارآفرین باشند.

کریمی از عدم حمایت مالی وزارت ورزش و جوانان کشور از کشتی استان کرمانشاه گلایه کرد و افزود: در حال حاضر اسپانسرها کشتی ما را اداره می‌کنند و ما در سال گذشته حدود 120 میلیون تومان درآمد از کمک‌های مردم کشتی دوست جمع‌آوری کرده‌ایم.

این پیشکسوت کشتی جلسه ماه گذشته هیئت رئیسه کشتی کشور را بسیار مفید دانست و از تصویب مصوبه‌های جدیدی در راستای اعتلای کشتی کشور خبر داد.

کریمی تصریح کرد: در این جلسه تمام مسئولان کشتی کشور مربیان را عامل اصلی مشکلات کشتی دانستند و وجود مربیان درجه 3 کشتی را موجب ضعف فنی کشتی‌گیران اعلام کردند.

عضو هیئت رئیسه کشتی استان کرمانشاه اعلام کرد: مقرر شد کلاس‌های کارگاهی برای مربیان درجه 3 برگزار شود تا سطح فنی خود را بالا ببرند.

کریمی تعداد مربیان درجه 2 استان کرمانشاه را انگشت‌شمار اعلام کرد و بیان داشت: ما در استان کرمانشاه، 130 مربی درجه 3 داریم و این مربیان به ‌دنبال ارتقای سطح کیفی دانش خود نیستند و تلاشی برای کسب مربیگری درجه 2 انجام نمی‌دهند.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر حتی یک نماینده در تیم ملی نداریم، ولی در سال‌های گذشته همواره نمایندگان استان کرمانشاه در تیم ملی افتخارآفرین بودند و در تمام کشور، کرمانشاه را یکی از ارکان کشتی می‌دانستند.

گفتنی است این همایش با حضور محمدحسن محبی، قهرمان نام‌دار کشتی ایران برگزار شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد