سردار نقدی در جمع بسیجیان هرمزگان:

اقدام شورای نگهبان خود یک حماسه سیاسی بود

سرویس: تازه های خبریکد خبر: 14038|11:13 - 1392/03/02
نسخه چاپی
هزار ماسوله:رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:اقدام شورای نگهبان اقدامی مقتدرانه، متقن و بر اساس معیارها و ضوابط قانونی در بررسی صلاحیت‌ها بوده و اقدام این شورا، خود یک حماسه سیاسی بود.
 محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم هیات عاشقان ولایت که با حضور هزاران نفر از بسیجیان در بندرعباس برگزار شد در مقدمه سخنانشان با اشاره به اتمام بررسی احراز صلاحیت‌ها و تشکر از فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، اظهار داشت: اقدام شورای نگهبان اقدامی مقتدرانه، متقن و بر اساس معیارها و ضوابط قانونی در بررسی صلاحیت‌ها بوده و اقدام این شورا، خود یک حماسه سیاسی بود.

وی حضور همه سلیقه‌ها را در میان کاندیداهای صلاحیت‌ها شده زمینه‌ای برای مشارکت هر چه گسترده‌تر مردم دانست و افزود: شورای نگهبان شجاعت خود را در بیان حق و پایداری خویش را در امانت داری نسبت به مردم به خوبی نشان داده و رای قاطع شورای نگهبان، شور و نشاط مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای افزایش داد.

سردار نقدی در بخش نخست سخنرانی خود با موضوع حماسه، دلیل جنگ تمام عیار آمریکا با ایران در تمامی عرصه‌ها غیر از نظامی را مقابله با ایجاد تمدن و الگوی اسلامی برای انتخاب تمدن جدید بشر برشمرد و تصریح کرد: آمریکا در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی از ابتدای انقلاب با ایران می‌جنگد و در این نبردها شکست خورده است که شاهد این موضوع، وضعیت اسفبار فرهنگی و اجتماعی آمریکا است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین به ترسیم صحنه نبرد در جبهه فرهنگی؛ به وضعیت اسف بار امریکا و چالش های پیش روی حکام کاخ سفید در عرصه فرهنگی- اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: شکاف عظیمی بین اقوام و طوایف آمریکا افتاده به طوری که هر کسی از خارج وارد آمریکا شود باید در دیگ مذاب فرهنگ آمریکایی جوش بخورد و پیوند پیدا کند و جذب فرهنگ آمریکایی شود، که اکنون این دیگ مذاب توسط روشنگری‌های جمهوری اسلامی سرد شده است.

وی افزایش نفرت ملت‌ها را از آمریکا طی دو دهه اخیر یادآور شد: امروز دیگر کسی که وارد آمریکا می شود و حتی کسانی که از تبارهای مختلف به آمریکا رفته‌اند، هیچ علاقه‌ای به آمریکایی شدن ندارند؛ آنها هویت و فرهنگ خودشان را حفظ می‌کنند.

سردار نقدی استفاده از زبان اسپانیایی را در بسیاری از رسانه‌ها، روزنامه‌ها، مدارس و فروشگاه‌های ایالت‌های آمریکا تاکید کرد: آنقدر شرایط را بر انگلیسی تبارها تنگ کردند که صدها نفر از انگلیسی زبان‌ها از این ایالت‌ها کوچ کردند چون نمی‌توانستند تحمل کنند که اینقدر تحقیر بشوند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اشاره به فروپاشی بنیان خانواده و فساد اخلاقی در غرب ادامه داد: بی هویت شدن ایدئولوژیک آنها و اعتراف به پایان تمدن غرب و افسانه‌هایشان تا آنجا زیاد شده که سال‌هاست نتوانستند حرف نویی بیاورند و حتی فوکویاما به عنوان برجسته‌ترین نظریه پرداز آمریکایی می‌گوید که لیبرال دموکراسی- یعنی نظام حاکم فعلی آمریکا- پایان تاریخ است یعنی ما حرف دیگری برای گفتن نداریم.

وی با بیان اینکه حتی یک رییس جمهور آمریکا جرأت نکرده مقابل یک خبرنگار ایرانی قرار بگیرد چون حرفی برای زدن نداشته و می‌دانند بازنده هر مصاحبه‌ای هستند، گفت: آمار خودکشی‌ها و واگرایی در میان مردم آمریکا نسبت به نظامشان به شدت افزایش پیدا کرده، همچنین تجاوزات جنسی، نژادپرستی، بزهکاری‌ها و قتل‌ها رو به افزایش است که حتی اخیراً کودک 5 ساله آمریکایی در سالروز تولدش یک تفنگ از پدرش هدیه گرفته و با همان تفنگ، برادر دو ساله خودش را کشته است. «برابر آمار وزارت دادگستری آمریکا، 50 درصد ازدواج ها منجر به طلاق می شود؛ این در حالی است که اساساً زندگی بین زن و مرد در آنجا غالباً به ازدواج منجر نمی‌شود و بیشتر از 40 درصد فرزندانشان، نامشروع هستند».

سردار نقدی با اشاره به تجویز نژاد پرستی بین ملیت‌های موجود در آمریکا بیان کرد: اقبال نخبگان سایر کشورهای جهان به پذیرفتن تابعیت و شهروندی آمریکا رو به کاهش است و 80 درصد مهاجران به آمریکا حتی با وجود قانون دو تابعیتی دیگر حاضر به پذیرش تابعیت آمریکا نیستند و می‌خواهند هویت ملی خود را حفظ کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج شکل گیری جریانات عظیم فرهنگی را در کشورهای اسلامی با الگو برداری از انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: موج جهشی و فزاینده اسلامگرایی و مسلمان شدن در کشورهای غربی و آفریقایی به راه افتاده و رسانه‌های ایران در کشورهای جهان تأثیرگذاری فزاینده‌ای دارند که سبب ارتباط چشمگیر نخبگان فرهنگی کشورها با جمهوری اسلامی ایران و برگزاری موفق کنفرانس‌های بیداری اسلامی با حضور چشمگیر نخبگان فرهنگی کشورها شده است تا آنجا که تنها در طول دو ماه 770 عالم مسلمان که 600 نفرشان از اهل تسنن هستند جهت همایش به ایران دعوت شده و از سخنان مقام معظم رهبری و مرجع دینی استفاده می‌کنند.

وی تضعیف هویت مذهبی و ملی مردم ایران را توسط استکبار، را برای استحاله فرهنگی ایران اسلامی و جبران عقب افتادگی استکبار در عرصه فرهنگ دانست و اظهار داشت: شاهد رشد قارچ گونه رسانه‌های آمریکایی و رسانه‌های فارسی زبانی که از آمریکا و اروپا علیه ملت ایران تبلیغات می‌کنند هستیم و امروز نزدیک به 120 شبکه ماهواره‌ای به زبان فارسی در حال سم پاشی و تبلیغاتند که ابتذال، دعوت به فساد و ترویج سبک زندگی فساد انگیز غرب را ترویج می‌کنند تا به فروپاشی خانواده‌ها کمک کنند.

سردار نقدی اضافه کرد: همچنین جنجال‌های رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی برپا می‌کنند، فرقه‌های انحرافی و مضله و عرفان‌های کاذب و نوظهور در ایران به راه می‌اندازند و پشتیبانی می‌کنند، بعد هم تا برخوردهایی با اینها صورت می‌گیرد، جنجال‌های رسانه‌ای به عنوان حقوق بشر و آزادی تفکر علیه جمهوری اسلامی به راه می‌اندازند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیجبا اشاره به وجود 4000 شبکه ماهواره ای در اختیار نظام سلطه افزود: ایران یک شبکه پرس تی وی به زبان انگلیسی، یک شبکه به زبان اسپانیایی و یک شبکه به زبان عربی دارد که اینها را قطع کردند و اینها نشانه دشمنی و اعمال خصومت در جبهه فرهنگی است با این وجود کسی که حتی حاضر نیست پیام جمهوری اسلامی در عالم منتشر شود چگونه دم از دوستی می زند؟

 

وی افزایش جهشی مواد مخدر در افغانستان زیر پرچم آمریکا و ایجاد شبکه های بزرگ توزیع مواد مخدر و مشروبات الکلی در کشورهای همسایه ایران به ویژه افغانستان برای انتقال و گسترش آن در ایران را یادآور شده و خاطرنشان کرد: آنها با ایجاد شبکه های بزرگ خانه های فساد و گروه های زیر زمینی فیلم سازی و موسیقی فاسد، توزیع گسترده فیلم های مستهجن و ... با روش های اطلاعاتی و مخفی کاری در عرصه فرهنگی شیطنت می کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین به بهره برداری سیاسی از جوایز بین المللی هنری و علمی مثل جایزه اسکار و نوبل علیه ایران اسلامی اشاره و تاکید کرد: جایزه فرمایشی اسکار دو سال است که کاملاً در اختیار سیستم‌های سیاسی است و طی دو سال گذشته جایزه اسکار به فیلم های ضدّ ایرانی که یکی ساخته ایران و یکی ساخته آمریکا بود تعلق گرفت که هیچکدام از این فیلم‌ها توسط هنرمندان تقدیر نشدند، یعنی ارزش هنری برای این فیلم‌ها قائل نبودند.

وی در پایان وحشت دشمنان از تبدیل ایران به یک الگوی تمدن‌ساز را مورد نظر قرار داد و اضافه کرد: در مقابل پیشرفت سریع فرهنگی اسلام و انقلاب اسلامی در جهان، غرب یک جنگ گسترده و تمام عیار فرهنگی علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته است و در این جبهه جنگ سنگینی جریان دارد. 

فارس

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد