منوچهری در گفتگو با مرصاد:

کسی را نمی بینم به خودش اجازه مقابله با قانون بدهد

کد خبر: 13474|21:08 - 1392/02/31
نسخه چاپی
کسی را نمی بینم به خودش اجازه مقابله با قانون بدهد
هزارماسوله:منوچهری گفت: امتحان تمکین به قانون عمق بصیرت و انقلابی بودن یا نبودن یک فرد را نشان می دهد و کسی که رد صلاحیت می شود هم باید با جان و دل در انتخابات شرکت کند و حرف و حکم شورای نگهبان برای او فصل الخطاب باشد.

 

 نماینده مردم شهرستانهای پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی گفت: انقلابی بودن افراد با تسلیم آنها  در برابر قانون و شورای نگهبان به عنوان فصل الخطاب در تایید صلاحیت ها اثبات می شود.

نعمت الله منوچهری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری مرصاد اظهار داشت: حماسه سیاسی در انتخابات معنی پیدا می کند و یک بعد آن تمکین به قانون و پشت سر قانون ایستادن است که متوجه همه کاندیداهای ریاست جمهوری است.

منوچهری گفت: امتحان تمکین به قانون عمق بصیرت و انقلابی بودن یا نبودن یک فرد را نشان می دهد و کسی که رد صلاحیت می شود هم باید با جان و دل در انتخابات شرکت کند و حرف و حکم شورای نگهبان برای او فصل الخطاب باشد.

وی افزود: آنهایی که رد صلاحیت می شوند بدانند که در برابر بزرگ ترین امتحان و ابتلای زندگی خود قرار گرفته اند که سرنوشت آنها را رقم خواهد زد و باید با تمکین به قانون پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی اثبات کنند.

نماینده مردم منطقه اورامانات با اشاره به پیش بودن مردم از مسئولین در همه عرصه گفت: تمکین به قانون و کمک به خلق حماسه سیاسی در خصوص طرفداران کاندیداها هم صدق می کند که باید حرف قانون را بپذیرند و بدانند که شورای نگهبان مورد تایید امام راحل، مقام معظم رهبری و حافظ قانون است.

وی گفت: کسی که در برابر قانون و حکم شورای نگهبان بخواهد واکنشی نشان دهد به خودش به ملتش، به دینش و به خون شهدا ظلم کرده است و اگر کسی که بخواهد به دنبال فتنه و جو سازی باشد خیانت کرده است و من کسی را نمی بینم که جرات ایستادگی در برابر قانون را به خود بدهد.

وی گفت: من به نمایندگی از مردم اورامانات خطاب به کاندیداهای ریاست جمهوری می گویم که پایبندی به نظام و ولایت برای آنها باید از رد و تایید صلاحیت شدن ها مهمتر باشد که در غیر این صورت مردم آها را به عنوان کسی که به نظام و ولایت پشت کرده قلمداد خواهند کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد