به صدا در آمدن زنگ انقلاب در دبیرستان ام المومنین شهر پاوه

کد خبر: 132298|22:13 - 1392/11/13
نسخه چاپی
به صدا در آمدن زنگ انقلاب در دبیرستان ام المومنین شهر پاوه
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وهمزمان با سراسر کشور زنگ انقلاب با حضور فرماندار روسای ادارات فرماندهان نظامی وانتظامی ،عضو شورای شهر پاوه ،معاون برنامه ریزی ومعاون پرورشی کارشناسان مدیریت آموزش وپرورش ،مدیر وکارکنان ودانش آموزان دبیرستان ام المومنین پاوه توسط خدر ویسی فرماندار شهرستان پاوه به صدا در آمد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله معاون برنامه ریزی مدیریت آموزش وپرورش پاوه ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان وتبریک ایام الله دهه مبارک فجر طی سخنانی اظهار داشت: این روزها بوی خوش بهار آغشته به عطر معطر آزادی از راه می رسد وتقویم تاریخ بار دیگر برگ زرینی رابه خود می افزاید وانقلاب شکوهمند اسلامی سی وپنجمین سالگرد پیروزی خود را جشن می گیرد.
وی افزود: امام خمینی (ره) ابر مردی است که همواره دم مسیحایی اش جانبخش جانهای حقیقت جواست که پس از گذشت سالها از رحلت ملکوتیش نامش برپایه های استکبار لرزه می افکند ویادش در دلهای مستضعفان وآزادگان جهان امید می آفریند در ادامه ازیار انقلاب حاج ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه که همواره یار ویاورآموزش وپرورش هستند تقدیر وتشکر كرد .
 
در ادامه فرماندار شهرستان پاوه ضمن تبریک دهه مبارک فجرانقلاب اسلامی ویاد آوری روزهای با شکوه انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: 35 سال پیش در چنین روزی امام (ره) ابهت تو خالی و قدرت های پوشالی جهان را در هم شکست و برای ملت ایران عزت، اقتدار و سربلندی و برای جهان اسلام بیداری به ارمغان آوردند.

وی گفت: در آن روز امام (ره) کشوری را تحویل گرفت که برای تهیه و تامین کوچکترین تا بزرگترین نیازمندی های خود وابسته به بیگانگان بود و کاملا وابسته و بی اراده بود، اما پس از گذشت 35 سال، اکنون ایران به کشوری قدرتمند و با اقتدار تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: ایران اسلامی امروز در تعیین معادلات سیاسی جهان از تصمیم گیرندگان مهم است و از نظر علم و فناوری، پزشکی و کشاورزی جزء کشورهای برتر جهان است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد