ماموستا قادری : سیاسیون باید بجای تغییر فرد به تغییر فکر توجه داشته باشند

کد خبر: 131450|20:21 - 1392/11/12
نسخه چاپی
ماموستا قادری : سیاسیون باید بجای تغییر فرد به تغییر فکر توجه داشته باشند
امام جمعه پاوه در دیدار اعضای شورای اداری پاوه با ایشان گفت: عدم تفاهم بین مسئولین ، عدم مشورت با ائمه جمعه و جماعت و بی توجهی به نظر معتمدین و نیروهای خدوم سه عاملی بوده که موجب شده همواره در جامعه ما فرصت برای بعضی از افراد ورشکسته سیاسی فراهم شده است تا در محافل خود همواره به فکر این باشند که افرد را عوض کنند و به همین خاطر کمتر به نتیجه رسیده­ایم و تا زمانیکه بجای افکار به دنبال تعویض افراد باشیم ، وضعیتمان از این بهتر نخواهد شد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسولهروز شنبه (12 بهمن ) همزمان با اولین روز از دهه فجر، مسئولان پاوه با حضور در مسجد قبا باماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوهدیدار کردند.

امام جمعه پاوهدر این دیدار ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد شهدای انقلاب و امام شهدا گفت : دهه فجر هر ساله یادآور تلخی ها و شیرینی های سالهای پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است.

ویافزود: در طول این سی و پنج سال ؛ استقلال مملکت ، عدم سلطه دشمن ، عزت جهانی ، اقتدار ملت ، وحدت ملی ، ذلت اکثر دشمنان این مرزو بوم از مهمترین دست آوردها و شیرینی هابرای ملت ما بوده اند.

ماموستا قادری، شهادت جوانان و نیروهای دلسوز ، هشت سال جنگ ، تخریب های زیاد ، محاصره اقتصادی ، ترور بزرگان و... را از برجسته ترین تلخی های 35 سال گذشته انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود : در کنار این تلخی ها و شیرینی ها ملت ما همچنان استوارتر از گذشته حامی و پشتیبان انقلاب خود بوده و هستند.

ویافزود: در هر انقلابی جمعی منتفع و جمعی نیز متضرر خواهند بود ، در انقلاب ایران اکثر ملت ایران منتفع شده و عده اندکی هم که همراه نبودند خود را متضرر میدیدند و از همان ابتدای انقلاب با برنامه ریزی و مداوم در صدصد ضربه زدن به نظام بوده و هستند

ویافزود : طبیعتاً جامعه هیچوقت یکدست نخواهد بود حتی در زمان پیامبرما(ص) هم همینگونه بوده از یک طرف مهاجرین و انصار و از طرف دیگر مخالفینی وجود داشته اند و لذا ما هم نباید از وجود مخالفین هراسی داشته باشیم چرا که این طبیعت هر جامعه و انقلابی است ؛ مهم اینست مخالف داشته باشیم لیکن استوار و محکم بر رویپای خود بایستیم

ماموستا قادریسپس با بیان اینکه امروزجنگ و مخالفت دشمنان تغییر چهره داده است گفت : امروز جنگ با ملت ایران تغییر رنگ و چهره داده است و امروز مشکل ما دشمنی از طریق رسانه ها و فضاهای مجازی و فرهنگی واست.

ماموستا ملا قادر قادریسپس به انتظارات مردم از دولت جدید اشاره کرد و افزود: بعد از انتخاب دولت جدید و باتوجه به میزان آرایی که مردم ما به جناب حجه الاسلام دکتر روحانی دادند ، منتظر تحولات و تغییراتی در افکارو برنامه ها بودیم ، لیکن آنچه دیده و می­ بینیم اینست که سیاست امروز به دنبال تغییر فرد است نه فکر.

ویافزود : در استان کرمانشاه و در این 35 سال دیدگاه سیاسیون همواره به طرف تغییر فرد بوده و نه تغییر فکر و بهمین دلیل است که در استان کرمانشاه ما نتوانسته ایم به خواسته های مردم جامه عمل بپوشانیم

امام جمعه پاوهافزود : عدم تفاهم بین مسئولین ، عدم مشورت با ائمه جمعه و جماعت و بی توجهی به نظر معتمدین و نیروهای خدوم سه عاملی بوده که موجب شده همواره در جامعه ما فرصت برای بعضی از افراد ورشکسته سیاسی فراهم شده است تا در محافل خود همواره به فکر این باشند که افرد را عوض کنند و به همین خاطر کمتر به نتیجه رسیده­ایم و تا زمانیکه بجای افکار به دنبال تعویض افراد باشیم ، وضعیتمان از این بهتر نخواهد شد.

ماموستا قادریسپس به جریان تغییر فرماندار پاوه نیز اشاره کرد و افزود: طبیعتاً در هر دولتی تغییراتی رخ خواهد داد و این حق طبیعی هر دولت است اما با توجه به جو آرام و مسالمت آمیزی که در پاوه حاکم است انتظار و توقع ما این بود تغییرات از شهرهای دیگری که یا فعلا فرماندار ندارند و یا توسط سرپرست اداره میشوند شروع شود

ویسپس با بیان اینکه تغییر فرماندار نباید اینقدر مهم جلوه داده شود گفت: در این مقطع زمان با تغییر یک فرد هیچ مشکلی حل نخواهد شد ، بلکه باید تلاش شود افکار و برنامه ها تغییر کند

ویافزود: برای ما هم مهم اینست که هر کس بعنوان فرماندار انتخاب میشود خادم مردم باشد و خود را وقف مردم کند که قطعاً اگر اینگونه باشد ما هم در خدمت ایشان خواهیم بود و در غیر اینصورت ما هم به وظیفه شرعی خود عمل خواهیم کرد.

امام جمعه پاوهتأکید کرد : در هر شرایطی ما نسبت به سه اصل انقلاب ، مردم و رهبری هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.

ماموستا ملا قادر قادریدرپایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای مسئولان نظام برای خدمات رسانی به مردم در همه دولتهای مختلف گفت : حقیقتاً اقدامات خوب و قابل توجهی در این 35 سال انجام پذیرفته که شایسته تقدیر است و این ایام فرصت مناسبی است که از این خدمات یاد و تشکر شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد