نشست صمیمی امام جمعه پاوه با دانش آموزان

کد خبر: 129455|00:47 - 1392/11/10
نسخه چاپی
 نشست صمیمی امام جمعه پاوه با دانش آموزان
نشست صمیمی امام جمعه پاوه با دانش آموزان صبح امروز در محل نماز خانه نمونه دولتی اورامان برگزار گردید.
به گزارش خبرنگار هزار ماسولهماموستا ملا قادر قادریدر دیدار با معلمان و دانش آموزان آموزشگاه نمونه دولتی اورامان ؛ ضعف در امور پرورشی و تربیتیدانش آموزان را امری سراسری دانستند و افزودند : باید در کنار تعلیمو آموزش که یک اصل است به مسئله تربیت و پرورش هم اهتمام داشته باشیم و لذا بر همه ما تکلیف است واحد امور تربیتی در آموزش و پرورش را تقویت نمائیم ، تا بیش از گذشته فعال شود و بتواند جوابگوی نسل نوخواه عصر خود باشد.

امام جمعه  پاوهضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران واظهار خوشحالی برای حضور در جمع فرهنگیان و دانش آموزان در روزهای پایانی ماه ربیع الاول ؛ از زحمات تمامی فرهنگیان عزیزی که در امر آموزش و تعلیمدانش آموزان تلاش میکنند تشکر کردند.

ماموستا ملا قادر قادری ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و اظهار خوشحالی در جمع فرهنگیان و دانش آموزان در روزهای پایانی ماه ربيع الاول اظهار داشت: امروز نقش رسانه ها، سایت ها وشبكه هاي ماهواره اي ،بسيار تاثير كذار و تاثیرات مخربي بر تربیت جوانان مي گذارد.

ماموستا قادریضمن بیان اهمیت شناخت و هشیاری در عصر امروز ، افزود : باید همه ما ضمن حفظ هشیاری به حرکت خود ادامه و یأس و نامیدی را از خود دور کنیم تا از کاروان قرن 21 عقب نمانیم.

ویسپس به تبیین نقش رسانه­ها بخصوص سایتها وشبکه های ماهواره ای وتاثیرات آنها بر تربیت جوانان  پرداختند و افزودند : آثار مخرب این رسانه ها به وضوح دیده میشود و الگو پذیری جامعه از شبکه های ماهواره ای بحدی زیاد شده است که نمود عینی آن را همه ما در جامعه می بینیم .

وي کانون خانواده و مدرسه را بهترین مکان برای پرورش جوانان دانست و افزود: همان اندازه که به امر آموزش فرزندان توجه وهزینه می شود به امور تربیتی فرزندان نیز توجه ويژه اي شود.
 
وي ادامه داد:در امور پرورشی دانش آموزان توجه لازمي نشده است و اين امورات پرورشي در آموزش و پرورش باید تقویت و فعال شود .

ویدر پایان از برگزاری این گونه نشستها استقبال و تشکیل و برگزاری بیشتر این نشست ها  را در دیگر مدارس توصیه کردند.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد