ماموستا قادری : مردم پاوه شایسته توجه و تقدیرند

کد خبر: 129436|23:54 - 1392/11/09
نسخه چاپی
ماموستا قادری : مردم پاوه شایسته توجه و تقدیرند
امام جمعه پاوه در یادواره ۶۴۰ شهید پاوه با اشاره به تلاش های مردم پاوه در دفاع از کشورمان در ۳۵ سال گذشته، خواستار توجه به آنان و رفع مشکلاتشان شد و افزود: این مردم در هر زمان و مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی که نیاز به وجودشان بوده به میدان آمده و از انقلاب و نظام اسلامی خود حمایت کرده اند و لذا شایسته توجه و تقدیرند.
 
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله ماموستا ملا قادر قادری روز سه شنبه (8 بهمن ) در یادواره 600شهید پاوه در مسجد جامع اين شهر گفت: در قرآن کریم خداوند از شهدای عقیده تجلیل کرده است و به ما توصیه فرموده که شهدا را مرده تلقی نکنیم بلکه آنان زنده هستند و نزد خدای خود روزی می خورند.
 


امام جمعه پاوه افزود : شهدای ما با صداقت به وظیفه خود عمل کردند و اکنون وظیفه ما و همرزمان شهدا دفاع از آرمان های شهدا و امام شهداست.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمنان با بهره گیری از ابزارهای رسانه ای خود از آسمان و زمین حریم خانواده ها را هدف قرار داده اند که در این برهه از زمان وظیفه ما در برابر این تهاجمات و دشمنی ها، شناخت از اوضاع منطقه، داشتن بصیرت، تمسک به دین و نزدیکی به قرآن ، پیامبر(ص) و مسجد است.

ماموستا قادری افزود: امروزه تغییرات ثانیه ای است و باید طوری برنامه ریزی کرد که از قافله عقب نمانیم اما باید این تغییرات با آگاهی و بصیرت باشد تا دچار اشتباه و لغزش نشویم و بتوان متناسب با تغییرات نیازهای امروزی جوانان را براساس اخلاق و معرفت اسلامی و برنامه های دینی برطرف کرد تا در دام برنامه های دشمنان گرفتار نشوند.

امام جمعه پاوه با اشاره به اینکه امروز جنگ در منازل ماست نه در جبهه ها گفت: دشمن بخاطر اسلام با ما میجنگد و مهمترین عوامل مقابله با این جنگ بصیرت و هوشیاری است.

وی تأکید کرد : اگر هریک از ما در دفاع از اسلام و انقلاب و پاسخگویی به شبهات یک قدم برداریم مشکلی نخواهیم داشت

امام جمعه پاوه در ادامه بحث خود با بیان این مطلب که نباید جلوی انتقاد و بیان مشکلات را گرفت گفت : بنده بعنوان رابطی بین مردم و نظام وظیفه خود میدانم از هر فرصتی برای بیان مشکلات مردم استفاده کنم ؛ چرا که معتقدم بجای رسانه های بیگانه ما باید خودمان مشکلاتمان را بیان کنیم

وی سپس با اشاره به تلاش های مردم پاوه در دفاع از کشورمان در ۳۵ سال گذشته، خواستار توجه به آنان و رفع مشکلاتشان شد و افزود: این مردم در هر زمان و مقطعی از تاریخ انقلاب اسلامی که نیاز به وجودشان بوده به میدان آمده و از انقلاب و نظام اسلامی خود حمایت کرده اند و لذا شایسته توجه و تقدیرند.

در اين مراسم فرماندار شهرستان پاوه نيز ضمن گرامي داشت ياد و خاطره 600 شهيد والا مقام شهرستان پاوه اظهار داشت:خداوند را شاكريم و باعث خوشحالي است كه مراسم تجليل از شهداي شهرستان پاوه در بهمن ماه و در آستانه برگزاري جشنهاي انقلاب اسلامي برگزار مي شود.


حسين خدرويسي گفت:اگر در جمهوري اسلامي در عرصه هاي بين المللي در جشن عزت و اقتدار نظام به سر مي بريم حاصل خون پاك 220 هزار شهيد والا مقام كشورمان ايران اسلامي است .

 وي افزود:همه ما شاهد بوديم كه بعد از نظام مقدس جمهوري اسلامي و پيروزي انقلاب ،جبهه امريكايي و صهيونيستي از هر اقدام و توطئه عليه پيشرفت نظام مقدس جمهوري اسلامي كوتاه نيامده اند.

وي افزود:به بركت خون هاي پاك شهيدان است كه امروز جمهوري اسلامي به عنوان كشوري ابر قدرت در دنيا به حسادت و دشمني استكبار ،جبهه صهيونيستي و امريكايي را برانگيخته است.

خدر ويسي جمهوري اسلامي را پناهگاهي براي ملت هاي مسلمان در دنيا عنوان كرد و گفت:امروز جمهوري اسلامي در عرصه هاي بين المللي و تاثير گذاري امور در همه معادلات منطقه اي و جهاني شناخته شده و چنانچه در هر گوشه جهان محوريت تاثير گذاري جمهوري اسلامي نباشد نتيجه اي را عايد نخواهد شد.

وي ادامه داد:به بركت خون شهيدان و ايثارگري ايثارگران و بصيرت مردم است كه در شهر مرزي پاوه به عنوان امن ترين شهرستان در سطح كشور شاهد زندگي عمومي و عادي مردم هستيم.

وي در پايان گفت:حضور ما در اين مراسم تجديد پيماني با آرمانهاي امام راحل و شهيدانمان است و عهد مجددي با معنويات مقام معظم رهبري ببنديم.

 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد