مدیرکل امور مرزهای وزارت کشور از نقاط مرزی ثلاث باباجانی و پاوه بازدید کرد

کد خبر: 127070|22:22 - 1392/11/06
نسخه چاپی
مدیرکل امور مرزهای وزارت کشور از نقاط مرزی ثلاث باباجانی و پاوه بازدید کرد
نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب گفت: مدیر کل امور مرزها و مبارزه با قاچاق وزارت کشور به همراه یک تیم کارشناسی در قالب یک سفر دو روزه از مرزهای شهرستان های ثلاث باباجانی و پاوه بازدید کرد و صبح فردا نیز برای بازدید از بازارچه مرزی تیله کو به شهرستان قصرشیرین خواهد رفت.
به گزارش خبرنگار هزار ماسولهو به نقل از خبرگذاري مهر مدیر کل امور مرزی و مبارزه با قاچاق وزارت کشور به همراه یک تیم کارشناسی از امروز به منظور بازدید از مرزهای استان کرمانشاه با محوریت بازارچه های مرزی مخصوصا مرز تیله کو وارد استان کرمانشاه شدند.

بر اساس این گزارش این تیم از مرزهای استان کرمانشاه با کشور عراق در شهرستان های پاوه و ثلاث باباجانی به همراه مسئولین این شهرستان ها و مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری کرمانشاه بازدید کردند.

مدیرکل امور مرزها و مبارزه با قاچاق وزارت کشور صبح فردا از مرزهای غربی استان در شهرستان قصر شیرین و بازارچه مرزی تیله کو بازدید خواهد کرد.

نماینده مردم شهرستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلان غرب در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: هدف این بازدیدها بررسی و برطرف کردن مشکلات بر سر راه باز گشاییمرز تیله کو است که امیدواریم به نتایج مطلوب دست پیدا کنیم.

فتح الله حسینی گفت: با جلساتی که با مدیر کل امور مرزهای وزارت کشور داشتیم مقرر شده است که تمرکز تیم کارشناسی وزارت کشور بر بازگشایی بازارچه های مرزی سومار و تیله کو باشد.

حسینی خاطر نشان کرد: با توجه به توفقات اولیه ابتدا مرز برای تجارت کوله بری بازگشایی می شود و تبادلات در سطح پیله وران نیز با توجه به توافقات بعدی با مقامات عراقی در دستور کار خواهد بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد