برگزاري مراسم هواي پاك در دبستان 22 بهمن روستاي خانقاه شهرستان پاوه

کد خبر: 126343|00:24 - 1392/11/06
نسخه چاپی
برگزاري مراسم هواي پاك در دبستان 22 بهمن روستاي خانقاه شهرستان پاوه
اجراي طرح نقاشي همگاني به مناسبت هواي پاك در دبستان 22 بهمن روستاي خانقاه شهرستان پاوه برگزار شد.
به گزارش خبرنگارهزار ماسولهاین مراسم  با حضور رئیس اداره محیط زیست پاوه ، معاونت آموزش و پرورش پاوه ، مربیان و اعضای کانون پرورش فکری و همچنین دانش آموزان در دبستان ۱۲ بهمن روستاي خانقاه برگزار شد.

در این مراسم رئيس اداره محيط زيست شهرستان پاوه با اشاره به اهداف برگزاري برنامه و بیان مطالبی پیرامون هوای پاک اظهار داشت:هر ساله برنامه هايي در سطح كشور در خصوص هفته هواي پاك جهت نهادينه شدن فرهنگ حفاظت از محيط زيست برگزار خواهد شد.
اخگر زاده افزود:فرهنگ حفاظت از محيط زيست را به صورت مشاركت همگاني همه مردم و همه اقشار علي الخصوص قشر عظيم دانش اموزان كه به لحاظ آموزشي متعهد و مسئوليت پذير هستند در اين كار جذب دهيم.

وي گفت:توجه بيشتر به ارزش هاي زيست محيطي از جمله ديگر اهدافي است كه در اين برنامه ها اجرا مي شود.
وي مضرات آلودگي هوا را يادآور شد و تصريح كرد:علاوه بر آنكه اين مضرات بر سلامتي جسم و جان تاثيرات مستقيم دارد ،باعث بيماريهاي روحي و رواني مي شود.
اخگر زاده با اشاره به اينكه آلودگي هوا ، سلامت جسمي و روحي انسان را مورد هدف قرار مي دهد گفت: اگر محيطي سالم داشته باشيم مي توانيم به سلامت جسم و جانمان بپردازيم و دانش آموزان نيز با آموزشهاي لازم در حفظ محيط به اهميت و ارزش جايگاه داشتن يك محيطي سالم و پاكيزه به طور عملي پي ببرند.
در ادامه اخگر زاده از طرح ملی محیط یاران در دبستان ۱۲ بهمن خانقاه رونمایی کرد و افزود:براي آن دسته از دانش آموزان كه تمايل دارند نقش بيشتري در حفاظت از محيط زيست داشته باشند طرح ملي ياران كه همزمان در سطح استان و در شهرستان پاوه براي اولين بار،با كلاسهاي آموزشي و كسب مهارت لازم در يادگيري از چگونگي حفظ محيط زيست برگزار خواهد شد.
در این مراسم آقای فتاحی معاونت آموزش و پرورش پاوه نیزبیاناتی را ایراد نمودند و از نقاشی و پارچه نویسی های دانش اموزان بازدید کردند و قول تشویق به کلیه دانش آموزان را دادند.
در پايان اخگر زاده ، دانش آموزاني را كه به نقاشی و پارچه نویسی با محوریت  انرژی پاک ، مسئولیت اجتماعی ، آسمان آبی  و هفته هوای پاک پرداخته و نوشته های زیبایی را به نمایش گذاشتن ،به نفرات برگزیده جوایزی، اهداء و تجلیل به عمل آمد.
 
 
 
 
 
 
 
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد