برگزاري جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي

کد خبر: 126217|18:25 - 1392/11/05
نسخه چاپی
برگزاري جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي
جلسه هماهنگي برنامه هاي گراميداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در شهرستان پاوه با حضور اعضاء شورای اداری شهرستان در سالن فرمانداري برگزارشد .
به گزارش خبرنگارهزار ماسولهدر این جلسه صباح ولدبیگی بخشداری مرکزی پاوه در سخنانی ضمن تبریک ایام دهه فجر انقلاب اسلامی ، بر لزوم همکاری هرچه بیشتر ادارات و ارگانهای شهرستان با ستاد دهه فجر تأکید کرد.
 

بخشدار مرکزی پاوه حساسیت فضای امروز جهان را یاد آور شد و افزود : جشنهای دهه فجر امسال باید متفاوت تر از سالهای گذشته باشد .
 
وی ضمن دعوت از ادارات و ارگانهای مختلف برای حضور فعال در برنامه های این دهه افزود : اداراتی که پروژه یا طرحی برای افتتاح در این ایام دارند نسبت به پایان طرح ها اطمینان حاصل کنند بعد در برنامه های افتتاح گنجانده شوند .

رئیس دفتر امام جمعه پاوه نیز با اشاره به انقلابهای چند سال اخیر در خاورمیانه گفت: این انقلابها که هیچکدام سرانجام موفقی نداشتند سند بسیار بزرگی هستند برای شکوه و اقتدار انقلاب اسلامی ایران که بعداز 34 سال هر سال با ثبات تر از سال گذشته میشود.

مصلح قادری افزود : دهه فجر فرصت مناسبی است که انقلاب اسلامی بعنوان سر فصلی مهم از تاریخ برای ملت ما و همه آزادیخواهان و حق طلبان جهان تشریح و تبیین شود.
 

وی افزود : بیان خاطرات انقلابیون منطقه و همچنین قدرشناسی از زحمات کسانی که در انقلاب نقش داشته و امروز فراموش شده اند میتواند تأثیر زیادی از بازخوانی و تببین انقلاب اسلامی برای جوانان داشته باشد.

در ادامه این جلسه ادارت مختلف پیشنهادات خود را جهت هرچه باشکوه تر برگزار کردن برنامه های دهه فجر اعلام و کمیته های مختلف ستاد دهه فجر شهرستان تشکیل گردید.
 
عكس از طيفور حاتمي
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد