انتظارات مردم از استاندار ، رفع مشكلات و بيكاري و برخوردار بودن از نعمت توسعه است

کد خبر: 126204|16:11 - 1392/11/05
نسخه چاپی
انتظارات مردم از استاندار ، رفع مشكلات و بيكاري و برخوردار بودن از نعمت توسعه است
امام جمعه نوسود:مردم این استان با توجه به شرایط انقلابی و حماسه دفاع مقدس انتظاراتي همچون رفع مشكلات و بيكاري و برخوردار بودن از نعمت توسعه را از استاندار دارند.

امام جمعه نوسود در گفتگويي با خبرنگار هزار ماسوله با اشاره به عملكرد فراجناحي استاندار اظهار داشت:با توجه به شعار اعتدال گرايي مردم از دولت تدبير و اميد، انتظارات اين مردم در رفع مشکلات و دغدغه هایی مثل بیکاری، تورم و... است و در اين راستا همكاري متقابل مردم و مديران ارشد در جهت توسعه استان مثمر ثمر خواهد بود.


ماموستا ملا عيني افزود:مردم این استان با توجه به شرایط انقلابی و حماسه دفاع مقدس انتظاراتي همچون رفع مشكلات و بيكاري و برخوردار بودن از نعمت توسعه را از استاندار دارند.

وي افزود:براي مردم مشاهده گرديد كه استاندار با خط مشي اعتدالي و با عدالت با مردم رفتار مي كند و در چاره جويي و رفع مشكلات آنان دريغ نمي ورزد و در اين راستا نيز مردم وظيفه دارند كه استاندار را ياري نمايند.

وي ادامه داد:از اولويت هاي اصلي استان بحث توسعه اقتصادي و حل مشكلات اقتصادي مردم و همچنين توجه به مسائل فرهنگي و كشاورزي است و در اين راستا در جهت نيل به بهبود وضعيت اقتصادي مردم منطقه اورامانات و حتي تاثير گذاري بر سطح استان مسئله بازشدن مرز شوشمي كه مردم در انتظار آن هستند.

وي گفت:عدالت اجتماعي اسلامي نظامي است مترقي و سازنده در كار ساختن جامعه اي صالح و پيشرو كه در استقرار حقوق پنجگانه طبيعي انسانها با عوامل فقر،مرض،جهل و هرگونه زبوني و ضعف تا پيروزي كامل پيكار خواهد كرد و برای رسیدن به این هدف وحدت و تعامل مديران ارشد با نيروهاي خود لازم و ضروري است.


شهرونداني كه در سايه سرپرستي حكومت اسلامي اعم از مسلمان و غير مسلمان زندگي مي كنند مشمول قوانين همكاري با دولت در استقرار نظام تكامل اجتماعي هستند اين كار علاوه بر اين كه زحمات دولت را كاهش مي دهد باعث ايجاد الفت و محبت در بين مردم در سايه عدالت احتماعي اسلامي خواهد شد.
ماموستا ملا عيني افزود: استاندار کرمانشاه از زمانی که مدیرت استان را در دست گرفته همواره به دنبال پیدا کردن راه حلي برای برون رفت این دیار از مشکلات و موانع موجود بوده است.
وي در پايان گفت: لازمه موفقیت و پیشرفت ، وجود مدیران معتدل و کاردان و هماهنگي با علما و روحانيت و افراد متخصص در مسائل اجتماعي ،فرهنگي و سياسي درجهت  نيل رسيدن به اهداف است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد