توزیع سبد کالا درتاریخ ۴ بهمن ماه به مردم شهرستان پاوه

کد خبر: 125136|18:01 - 1392/11/03
نسخه چاپی
 توزیع سبد کالا درتاریخ ۴ بهمن ماه به مردم شهرستان پاوه
رئيس اداره صنعت و معدن و تجارت:خبر از توزیع سبد کالا به همشهریان ارجمند درتاریخ ۴ بهمن ماه را داد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از پاوه پرس هوشیار عبدالله زاده در تماس با خبرگزاری پاوه پرس در خصوص توزیع سبد کالا افزود: وزارت صنعت ، معدن وتجارت ابتکار پیامکی را برای دریافت سبد کالا پیش بینی نموده که بر اساس آن شهروندان از “دریافت” یا “عدم دریافت” سبد کالایی اعلام آمادگی می نمایند.

وی افزود: این پیامک از طریق مرکز آمار ایران برای آن دسته از سرپرستان خانوار ارسال گردیده که به احتمال قریب به یقین اشکالات پرونده ای دارند فلذا این دسته از همشهریان با ارسال شماره کد ملی به شماره ی پیامک ۳۰۰۰۰۰ به منظور دریافت سبد کالا می نمایند.
 

رئیس اداره وزارت صنعت ، معدن وتجارت شهرستان در ادامه گفت: تاریخ توزیع سبد کالا از ۴ بهمن ماه شروع می گردد. وی افزود به همین منظور فروشگاههایی در سطح شهرستان در نظر گرفته شده است (فروشگاه فرهنگیان، اتکا، بسیجیان (یاس)روبروی زندان ،فروشگاه هیرو آقای فاتح مرادی جنب بهزیستی) شهرهای نوسود وباینگان نیز فروشگاه فرهنگیان که برای شهرهای نودشه وبانه وره نیز متعاقباً اعلام می گردد.

* دریافت سبد فقط با کارت یارانه بانکی می باشد و به صورت اتوماتیک کالاهای سبد بر روی کارت سرپرست خانوار شارژ می شود لذا نیاز به هیچ گونه ثبت نام در اینترنت یا فروشگاه و … نمی باشد.

وی تصریح نمود سرپرستان خانوار با مراجعه به فروشگاههای مورد نظر، کارتی را که با آن یارانه دریافت می نمایند و از قبل شارژ گردیده شده است می توانند از طریق آن بدون پرداخت وجهی کالای سهمیه خویش را دریافت نمایند.

سبد غذاییهوشیار عبدالله زاده در ادامه خاطر نشان ساخت: در هفته آینده به همین منظور اطلاعیه ای جهت اطلاع شهروندان ارجمند صادر می گردد.

خبرگزاری پاوه پرس به نقل از خبرگزاری مهر که در آن نیز با بیان اینکه دولت در روزهای آینده، سبد کالایی رایگان خود را به ۱۵ میلیون سرپرست خانوار ارایه می کند. افزود:  در این سبد کالایی، بر اساس دستورالعملی ابلاغ گردیده است ، کالاهای سبد اول شامل ۱۰ کیلوگرم برنج هندی ۱۱۲۱ بسته بندی شده، ۲ عدد مرغ (به وزن تقریبی ۴ کیلوگرم)، ۲ بسته پنیر ۴۰۰ گرمی ، ۲ بطری روغن نباتی مایع ۸۱۰ گرمی و یک شانه ۳۰ عددی تخم مرغ (با وزن حداقل ۱٫۸ کیلوگرم) با پرینت تاریخ تولید خواهد بود.

سبد کالا به سرپرست خانوار دریافت کننده یارانه تعلق می گیرد و در صورتیکه در یک خانواده دریافت کننده یارانه دو یا چند نفر از مشمولین دریافت سبد وجود داشته باشد به یکی از آنها سبد تعلق خواهد گرفت و بقیه حذف می شوند مثلا سرپرست خانواده ای که کارمند است در صورتیکه همسر یا فرزندش کارمند، فرهنگی یا عضو نیروهای مسلح یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا بهزیستی باشند یک سبد دریافت خواهند کرد. این اقدامات به استناد مصوبه دولت توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.
 

*سبد کالای دولت کاملا رایگان است و دریافت هر گونه وجهی تحت هر عنوان از متقاضیان ممنوع می باشد.

* دریافت کنندگان سبد با توجه به مصوبه دولت شامل کارمندان دولت، فرهنگیان، نیروهای مسلح، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی می باشند و این ستاد و سازمان های صنعت معدن و تجارت استان ها هیچ نقشی در تعیین یا حذف دریافت کنندگان سبد ندارند.

* سبد کالا به سرپرست خانوار دریافت کننده یارانه تعلق می گیرد و در صورتیکه در یک خانواده دریافت کننده یارانه دو یا چند نفر از مشمولین دریافت سبد وجود داشته باشد به یکی از آنها سبد تعلق خواهد گرفت و بقیه حذف می شوند مثلا سرپرست خانواده ای که کارمند است در صورتیکه همسر یا فرزندش کارمند، فرهنگی یا عضو نیروهای مسلح یا تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) یا بهزیستی باشند یک سبد دریافت خواهند کرد. این اقدامات به استناد مصوبه دولت توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شده است.

* به منظور اطلاع افراد از تعلق سبد، سامانه پیام کوتاه در این مورد پیش بینی شده است که متقاضیان می توانند با ارسال کد ملی خود به شماره پیش بینی شده از این موضوع مطلع شوند همچنین متقاضیان می توانند با مراجعه به صفحه اینترنتی پیش بینی شده در این مورد اقدام نمایند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد