مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز پاوه : هدف اساسی ما ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است

کد خبر: 122983|19:58 - 1392/10/28
نسخه چاپی
مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز پاوه : هدف اساسی ما ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است
سومین جلسه انجمن خیرین کتابخانه ساز با حضور اعضای انجمن در محل کتابخانه عمومی پاوه تشكيل شد.
مدیر عامل انجمن خیرین کتابخانه ساز پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله با اشاره به اهمیت و لزوم توجه به امر مهم کتاب و کتابخوانی گفت : اگر ما به دنبال توسعه فرهنگی هستیم باید بدانیم که كتاب از اركان مهم در توسعه فرهنگي محسوب است و هر جامعه اي كه در آن مطالعه جایگاه داشته باشد و مورد توجه باشد بدون تردید مسير موفقيت ، تعالی و پيشرفت را سریعتر طی خواهد کرد.

مصلح قادری افزود : انجمن خیرین کتابخانه ساز پاوه نیز از بدو تشکیل با بررسی‌ها و فراهم کردن تمهیدات لازم در صدد است زمینه اقبال عموم مردم و بخصوص جوانان به کتاب را فراهم نماید.

وی تصریح کرد : در همین راستا چند ایستگاه مطالعه در سطح شهرستان افتتاح که خوشبختانه با استقبال خوب مردم روبرو گردید و بر همین اساس در جلسه امروز مقرر نمودیم در سه روستای هانی گرمله ؛ سریاس و شمشیر نیز طی روزهای آینده ایستگاههای مطالعه جدیدی را افتتاح کنیم.

قادری راه اندازی ایستگاههای مطالعه کوچک در آرایشگاههای سطح شهر و پاسگاههای نظامی و انتظامی شهرستان را از دیگر مصوبات جلسه امروز بیان کرد و افزود : هدف اساسی ما در انجمن ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است که انشااله با همکاری اعضای انجمن و مسئول محترم کتابخانه عمومی پاوه در راستای تحقق این مهم تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد .

وی افزود : بررسی وضعیت کتابخانه عمومی باینگان و تأسیس کتابخانه شهر بانه وره نیز در جلسه امروز مورد تأکید اعضا بود که در هفته آتی پیگیری خواهند شد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد