ماموستا ملا قادر قادري:

برگزاری اینچنین مراسمات و در كنار هم بودن­ها يكي از عوامل موفقیت در 34 سال گذشته بوده است

کد خبر: 120795|09:41 - 1392/10/25
نسخه چاپی
برگزاری اینچنین مراسمات و در كنار هم بودن­ها يكي از عوامل موفقیت در 34 سال گذشته بوده است
تکریم اين چنين هفته ها و برگزاری اینچنین مراسمات و در كنار هم بودن­ها يكي از عوامل موفقیت در 34 سال گذشته بوده است و اين حقيقتا براي ملت ایران توفيقي است و اين توفيق ممكن نميشد مگر با درايت و تدبير مقام معظم رهبري، بزرگواري مسئولين نظام، اعضاء مجلس، قوه قضاييه و علماي فریقین كه در كنار هم گام برداشته ايم.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله امام جمعه پاوه ضمن عرض خير مقدم به مسئولين مهمان از كرمانشاه و عموم مردم شهرستانهای پاوه ، جوانرود ، روانسر و بخشهای باینگان و نوسود حاضر در مراسم ميلاد نبي مكرم اسلام(ص)اظهار داشت : اين مراسم ، جشن شكرگزاري ، جشن امنيت ، جشن ولادت پیامبر خير و رحمت و جشن برادري و محبت است

ماموستا ملا قادر قادري افزود:حضرت محمد(ص) حق وافري بر گردن ما دارد و آن حضرت فرموده است: اگر هركسي سنت من را احياء كند در زمانيكه جمعي مشغول محو سنت های من هستند جهاد كرده است. ولذا در اين زمان برپايي اين مراسم نيز زنده نگه داشتن و احیاء سنت و روش این بزرگوار است.

وي گفت : اگر به كشورهاي همسايه نگاه كنيم هركدام هزاران مشكل دارند بخصوص در مسئله امنیت و جنگ وفتنه هایی عدیده ای که وجوددارد وعده ای بدون هیچ ترس و واهمه ای اقدام به كشتن همديگر مي كنند.
 

امروزما جمع شده ایم که تا پروردگار را شاکر باشیم كه امنيت در اين كشور برقرار است و شايسته است همه ما دست در دست هم اين امنيت را حفظ كنيم.

وي افزود:برگزاري مراسم ميلاد در هفته وحدت که از روز 12 ربيع الاول ( از ديدگاه اهل سنت) تا 17 ربیع الاول(از ديدگاه اهل تشیع) فرصت مناسبی است برای بیان مطالب و مشکلات جامعه اسلامی و قطعا برپايي اين گونه مراسمات  در اين راستا موثر خواهد بود.

وي افزود: تکریم اين چنين هفته ها و برگزاری اینچنین مراسمات و در كنار هم بودن­ها يكي از عوامل موفقیت در 34 سال گذشته بوده است و اين حقيقتا براي ملت ایران توفيقي است و اين توفيق ممكن نميشد مگر با درايت و تدبير مقام معظم رهبري، بزرگواري مسئولين نظام، اعضاء مجلس، قوه قضاييه و علماي فریقین كه در كنار هم گام برداشته ايم.

در ادامه تصريح كرد:آيت الله علما اهل محبت و تواضع هستند ، از زمان جواني همراه اهل سنت بوده است و نسبت به اهل سنت حقيقتا مهربانانه برخورد كرده است و با حضور خود در اين مراسم ما را دلگرم و خوشحال و اين حضور هم نشانه حكمت و بزرگواري ایشان است.

ماموستا قادري با اشاره به اینکه ما هرساله با برگزاري اينچنین مراسماتی همواره حامي وحدت بوده ايم گفت ديار ما ديار علما،عرفا،مشايخ،و شاعران بوده است و دفاع مردم ما از دين و پاسداری از جایگاه رسول الله (ص) نسبت به جمعيت منطقه بيشتر از اقوام ديگر بوده است.

وي گفت: رزمندگان ما در جبهه ها و با خون خود، وحدت را بين پاسداران شيعه و سني امضاء كردند

قادري ادامه داد :امروز توصيه پيامبر بزرگوار اسلام به هوا و هوس تفسیر و تعبیر میشود و در اثر این کج فهمی ها شاهد هستيم كه در دنياي اسلام مصائبي حاكم است كه در هيچ زماني چنين مصائبي حاكم نبوده است .

و ی افزود : این اجتماع و این جشن به این دلیل است که اوضاع دنیا را برای مردم توضیح دهیم و مردم را به بصیرت و هشیاری دعوت کنیم تا دچار فتنه و تفرقه وچند دستگی نشویم

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد