نواخته شدن زنگ مشارکت در مدارس شهرستان پاوه

کد خبر: 120729|23:16 - 1392/10/24
نسخه چاپی
نواخته شدن زنگ مشارکت در مدارس شهرستان پاوه
زنگ مشارکت همزمان بامدارس سراسر کشوردرمدارس شهرستان پاوه وبصورت نمادین در دبستان سعدی وبا حضور بخشدار مرکزی ورئیس شورای اسلامی شهر پاوه اعضای شورای آموزش وپرورش معاون برنامه ریزی وکارشناس روابط عمومی فرمانداری وکارشناس امور مشارکتها وکارکنان ودانش آموزان دبستان سعدی به صدا در آمد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسولهبخشدار مرکزی ضمن تبريك میلاد پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد (ص) هفته وحدت وهفته شوراها به کلیه اعضای شورا ها و همکاران فرهنگی اظهار داشت:نواختن زنگ مشارکت و زنگ همکاری انسجام همدلی است.
صباح ولدبیگی تشکیل جلسات شورای آموزش وپرورش را مهم عنوان كرد و گفت: وظیفه شورا رسیدگی به مشکلات آموزش وپرورش با توجه به وظایف واختیارتی که برایش تعین شده است مي باشد.
وي از کیهان محی الدین زاده رئیس شورای اسلامی شهر پاوه بخاطر حضور فعال ایشان در برنامه های مختلف تقدیروشکر نمودند همچنین از نظم دانش آموزان وزحمات مدیر مدرسه جهت برگزاری این مراسم تشکر نمودند در پایان برای شفای عاجل فتاحی مدیر آموزش وپرورش پاوه وبازکشت ایشان به جمع همکاران فرهنگی دعا نمودند .
در ادامه طاهر پور معاون برنامه ریزی مدیریت آموزش وپرورش پاوه شورا را نمادی برای همکاری جمعی دانست و گفت: هر گاه از خرد جمعی و تفکر و اندیشه بهره بگیریم در آن تصمیم موفق خواهیم بود و با کمک شورا مشارکت و همکاری سایر ادارات با آموزش وپرورش نمود پیدا خواهد کرد.
وي زنگ مشارکت را زنگ با هم بودن باهم فکر کردن دانست و تصريح كرد:اگر در مدارس مشارکت وجود نداشته باشد ادراه مدارس مشکل خواهد بود واین مشارکت کمکی است برای رشد وبالند گی نونهالان وجوانان این مرز وبوم .
همزمان درآموزش و پرورش باينگان نيز در اين راستا در اولين روز از هفته شوراي آموزش و پرورش در مدارس اين بخش نيز زنگ مشاركت به صدا در آمد.
 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد