تصميمات جديد اجرایی شدن گاز کشی به منطقه نوسود

کد خبر: 119540|00:35 - 1392/10/23
نسخه چاپی
تصميمات جديد اجرایی شدن گاز کشی به منطقه نوسود
اجرایی شدن گاز کشی به منطقه نوسود،با حضور اعضاي شوراي نودشه و امام جمعه نودشه در دفتر رئيس شركت گاز كرمانشاه تصميمات جديدي اتخاذ شد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله در مورخه شنبه 21 دی ماه تمامی اعضای شورای نودشه همراه امام جمعه محترم جناب آقای حاج ماموسا مبارکشاهی با حضور در دفتر جناب آقای فانی رییس شرکت گاز کرمانشاه با ذکر مطالبی که از چند سال اخیر در باره گاز کشی به نودشه روی داده و مسایل و مشکلات پیرامون آن بحثهای مبسوطی به عمل آمد . در این دیدار رییس شرکت گازکرمانشاه یاداوری نمودند که پروژه جایگاه گازی که به صورت جایسازی تانکر و حمل از مبدا برای نودشه و نوسود در نظر بود ملغی شده است .

در این دیدار امام جمعه نودشه و تمام اعضای شورا  با یادآوری مشکلات و سختیهایی که مردم نودشه و روستاهای اطراف در فصل سرد سال متحمل میشوند و یاد آوری این نکته که مخارج تامین نفت سفید و گازوییل و سیلند گاز از هر نظری مشکل آفرین است خواستار نگاهی تازه ونو به گازکشی به این منطقه گردیدند .

در نهایت امر ریاست شرکت گاز کرمانشاه متقاعد شدند که در یک مطالعه جدی که در هفته آتی با اعزام اکیپ مهندسی شروع خواهد شد مسیر لوله گزاری گاز نودشه از مسیر پاوه - وراء مورد مطالعه جدید قرار گیرد .  
 
منبع: شوراي نودشه

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد