فرماندار پاوه:با کسانی که نسبت به سلامت مردم بی توجه باشند برخورد می شود

کد خبر: 119501|00:02 - 1392/10/23
نسخه چاپی
فرماندار پاوه:با کسانی که نسبت به سلامت مردم بی توجه باشند برخورد می شود
فرماندار پاوه با اشاره به اینکه سلامت جامعه برای ما اهمیت دارد، گفت: با کسانی که به دلیل سهل انگاری یا بی توجهی سلامت مردم را به مخاطره بیندارند، برخورد می کنیم.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از ايرنا ˈحسین خدرویسیˈ روز یکشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی افزود: قابل قبول نیست که جمعی برای تفریح در بالادست مخازن آب شرب شهر پاوه ویلا بسازند و سلامت مردم را تهدید کنند.
 

وی همچنین گفت: مسوولان امر باید با خبازانی که با عرضه نان بی کیفیت سلامت افراد جامعه را تهدید می کنند، بدون اغماض با قاطعیت برخورد کنند.

وی با اشاره به اجرایی شدن 80 درصد مصوبات جلسه قبل کارگروه سلامت پاوه گفت: این کارگروه یکی از بهترین کارگروه های استان است و رتبه بندی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سال گذشته گواه این ادعاست.

وی این مهم را مرهون همکاری و هم افزایی ادارات و مدیران آنها و تلاش کارگروه و مهمتر از همه فرهنگ غنی مردم این دیار دانست که رعایت بهداشت و سلامت ریشه در اعتقادات دینی آنها دارد.

خدرویسی، در ادامه با اشاره به وضعیت جمع آوری زباله در سطح شهرستان و اهمیت این کار به لحاظ حفظ سلامت شهروندان و روستاییان گفت: عملکرد بخش مرکزی و تعاونی دهیاران این بخش قابل تقدیر است و در بخش باینگان نیز خوب عمل شده است.

لزوم اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از بیماری دیابت، لزوم اتلاف سگ های ولگرد، انتقال دامداران به خارج از شهر، برخورد با صاحبان خبازی ها و صاحبان کارخانجات متخلف، فعال شدن ستاد رفع سد معبر شهرداری و قراردادن توری بر روی خودروهای حمل زباله از مهمترین مصوبات کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان پاوه بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد