بازی خطرناک رانندگان مینی بوس های پاوه با جان مسافران

کد خبر: 118925|13:33 - 1392/10/21
نسخه چاپی
بازی خطرناک رانندگان مینی بوس های پاوه با جان مسافران
چندی پیش سایتهای خبری انتقادهایی در مورد اتوبوسهای پاوه داشتند و حال بی احتیاطی جدید و بسیار خطرناکی که پیش آمده است، پیاده کردن مسافران در وردی زیرگذر میدان امام حسین (ع) توسط برخی رانندگان مینی بوس مسیر پاوه- کرمانشاه است.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از پاوه آنلاين چندی پیش سایتهای خبری انتقادهایی در مورد اتوبوسهای پاوه داشتند و حال بی احتیاطی جدید و بسیار خطرناکی که پیش آمده است، پیاده کردن مسافران در وردی زیرگذر میدان امام حسین (ع) توسط برخی رانندگان مینی بوس مسیر پاوه- کرمانشاه است که مسافر در شرایط خطرناکی در اول زیرگذر و وسط لاین پیاده شده و مجبور است عرض لاین سمت راست را(که خودروها با سرعت در حال گذر هستند) طی کرده تا به کنار جاده برسد و سپس دویست متری را طی کرده تا به میدان برسد .

سوال ازاین رانندگان با وجدان! این است عبور از میدان با عبور از زیرگذر از لحاظ زمانی حداکثر سه الی چهار دقیقه تفاوت دارد و آیا جان مسافران پاوه ایی به اندازه این زمان اندک اهمیت ندارد! آیا به لحاظ حرفه ایی و قوانین پیاده کردن مسافر در لاین وسط شرم آور نیست! آیا باید مسافری کشته شود تا مسولان ترمینال و یا تعاونی مسافربری پاوه اقدامی انجام دهند! لذا مسولان بایستی این رانندگان را مجاب کنند که  از عبور از زیرگذر خودداری کرده و مسافران را با کمال آرامش در میدان امام حسین(ع) یا در شانه کناری جاده پیاده کنند! نا گفته نماند که این موضوع توسط برخی رانندگان صورت می گیرد و بقیه رانندگان عزیز و زحمت کش حفظ جان، مال و احترام مسافرانشان را در اولویت قرارداده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد