حاج آقا حسيني:

در سطح استان كرمانشاه وقف هاي جديدي را ثبت نموده ايم كه اين نشان از تدين اين مردم است.

کد خبر: 118235|23:07 - 1392/10/18
نسخه چاپی
در سطح استان كرمانشاه وقف هاي جديدي را ثبت نموده ايم كه اين نشان از تدين اين مردم است.
مدير كل اداره اوقاف و امور خيريه كرمانشاه:بنا بر اين است كه به مردم استان كرمانشاه كه در زمان جنگ زير بمباران ها و در تير رس دشمن بوده اند و بيشترين رنج را برده اند در زمينه هاي مختلف حمايت و كمك خود را به عمل برسانيم.
به گزارش خبرنگار هزار ماسولهمدير كل اداره اوقاف و امور خيريه استان كرمانشاه با حضور در كلاسهاي تفسير قرآن مسجد قباي شهرستان پاوه به مناسبت هفته وقف با اشاره به عملكرد اداره اوقاف در استان اظهار داشت:در بحث كاركرد اوقاف در سطح استان، بعضي وقفنامه ها كه قيد زمان و مكان ندارد و در يد واقف شرعا بايد اجرا شوند، در سطح استان وقف هاي جديدي را ثبت نموده ايم كه اين نشان از تدين اين مردم است.
 

حسيني افزود: در طرح تربيت حافظان در سطح كشور رتبه چهارم را كسب و در بحث مفاهيم قرآني نيز به رتبه چهار در سطح كشور نائل شديم .

وي گفت:به بيماراني كه از هزينه هاي دارو عاجز بودند كمك وافري نموديم و هر شهرستان نيز از لحاظ سهم دارويي مرتفع شدند و دانش آموزان و دانشجويان بي بضاعت را مورد حمايت خود قرار داديم.

وي ادامه داد:بنا بر اين است كه به مردم استان كرمانشاه كه در زمان جنگ زير بمباران ها و در تير رس دشمن بوده اند و بيشترين رنج را برده اند در زمينه هاي مختلف حمايت و كمك خود را به عمل برسانيم.

وي افزود: در بخش عمراني با احداث پروژه عظيمي به مساحت 31400 متر مربع در 24 طبقه درميدان جوانشير و اشتغال زايي بيش از 3000 نفر ، قطعا ثمرات آن به همه مناطق مسلمان خواهد رسيد.

وي در پايان گفت:بخش ديگر افراد زيادي را در سطح استان در بخش اكرام به فقرا در ماه رمضان سال گذشته پوشش داديم .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد