عدم بارش برف و باران در شهرستان پاوه

کد خبر: 117225|21:07 - 1392/10/16
نسخه چاپی
عدم بارش برف و باران در شهرستان پاوه
در پی بارش مدام برف از روز گذشته در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، کنگاور، ثلاث باباجانی، سنقروکلیایی و غیره، شهرستان پاوه هيچ بارندگي را در اين چند روز نداشت.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله در پی بارش مدام برف از روز گذشته در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، کنگاور، ثلاث باباجانی، سنقروکلیایی و غیره شهرستان پاوه هيچ بارندگي را در اين چند روز نداشت و سامانه بارشی از اواخر وقت امروز (16 دی) از استان کرمانشاه خارج می‌شود.
کاهش دمای شبانه، یخبندان و مه‌آلودگی گردنه‌ها و نقاط مرطوب پدیده‌های قابل توجه عبور این سامانه از جو استان خواهد بود.
در پي بارش هاي برف در اين شهرستان ها، گردنه‌ها و سایر نقاط برف‌گیر استان کرمانشاه به علت وزش باد ، مشکلات تردد به‌صورت مقطعی وجود داشته که با حضور گروه‌های راهداری این مشکلات نيز حل ، و انسدادی در این محورهای برف گير وجود نداشته است.
 
بیشترین میزان بارش برف مربوط به ایستگاه گواور با 18 سانتی‌متر، ایستگاه گهواره و کنگاور با 14 سانتی‌متر و ایستگاه اسلام آبادغرب با 10 سانتی‌متر بود و کمترین میزان بارش برف نیز مربوط به جوانرود با حدود یک سانتی‌متر اعلام شده است.
 
در این مدت تمام نیروهای طرح زمستانی هلال‌احمر در جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی استان پای کار بودند و به خودروهاي گرفتار در برف امدادرسانی كردند.
محور روانسر به پاوه، دالاهو به سرپل و کرمانشاه به اسلام‌آباد از جمله مهمترین محورهای مواصلاتی استان بودند که شب گذشته با بارش برف با مشکل مواجه شدند. 20 پایگاه هلال‌احمر شامل 10 پایگاه ثابت و 10 پایگاه موقت در این مدت در جاده‌های مختلف سطح استان مستقر هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد