تمام محورهای ارتباطی استان کرمانشاه باز است

کد خبر: 117221|20:26 - 1392/10/16
نسخه چاپی
تمام محورهای ارتباطی استان کرمانشاه باز است
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: با وجود بارش برف، همه محورهای ارتباطی این استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و بهنقل از ايرنا ˈجلال دانشورˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شدت بارش برف که از روز گذشته در مناطق مختلف استان آغاز شد و تا حدود ساعت چهار صبح امروز ادامه داشت، در مناطق کوهستانی استان مانند پاوه ، ثلاث باباجانی ، گردنه قلاجه در گیلانغرب ، سرمیل دالاهو و شهر کرمانشاه در مقایسه با دیگر نقاط استان نمود بیشتری داشت و در بعضی ساعات موجب بروز ترافیک در این محورها شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری بلافاصله عملیات نمک پاشی و برف روبی را در این محورها انجام دادند، گفت: خوشبختانه مشکلی در محورهای فوق به وجود نیامد.

دانشور افزود: فقط در پاره ای از ساعات، به دلیل برودت هوا در نقاط صعب العبور و کوهستانی برای برخی وسایل نقلیه که فاقد زنجیر چرخ بودند، مشکلاتی به وجود آمد.

دانشور با بیان اینکه هم اکنون تمامی راه های ارتباطی استان باز است و ترافیک روان در آنها جریان دارد، گفت: رانندگانی که قصد عبور از نقاط کوهستانی استان را دارند، علاوه بر رعایت نکات ایمنی باید زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد