درباره ی موضوع کتاب عشق در جهنم/فريبا اسماعيلي

کد خبر: 115707|22:10 - 1392/10/12
نسخه چاپی
درباره ی موضوع کتاب عشق در جهنم/فريبا اسماعيلي
کتاب عشق در جهنم که موضوعی اجتماعی و کاملا تراژدی دارد بعد از یک سال انتظار برای دریافت مجوز انتشار یافت و هم اکنون به فروش میرسد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله این کتاب که موضوعی تازه را مورد بحث وبررسی قرار میدهد خواننده را کاملا مجذوب میکند . در این کتاب تفاوت تجاوز را بیان میکند و توضیح میدهد که تجاوز تنها موضوع جنسی نیست بلکه تجاوز میتواند یک سخن زشت که روح انسان رابیازاردتجاوز تلقی کرد . قهرمانان در این کتاب با نقش افرینی خود بعضی مواقع خواننده را به طور کلی تحت تاثیر قرار میدهند دیمن دختری پاک و معصوم مورد تجاوز یک انسان وحشی قرار میگیرد که شخصیت اومورد تحقیر و اهانت قرار میگرد در این شرایط سخت دیمن مجبور به ترک خانه وکاشانه ی خود میشود وبرای فرار از خود خیلی از چیز هارا ترک میکند مدرسه پدر مادر ..... مدت زمانی نمیگذرد که انسان های بد از صحنه ی زندگی او خارج میشوند وقهرمانان دیگری به زندگی او وارد میشوند . بریوان وژیوان قهرمانان داستان دیمن میشوند .به نظر شما ایا دختری که مورد تجاوز قرار میگیرد میتواند عاشق شود؟ عشقی بزرگ و واقعی ؟! ژیوان کیست ؟ فردی مبهم ؟یا سرابی بیش نیست . در این داستان قهرمانان چون رویایی در روستای امید نقش افرینی میکنند بهتر است قضاوت رابه شما خواننده گان عزیز واگذار کنیم.
کتاب عشق در جهنم که موضوعی اجتماعی و کاملا تراژدی دارد و بعد از یک سال انتظار برای دریافت مجوز انتشار یافت و هم اکنون به فروش میرسد نويسنده اين كتاب خانم فريبا اسماعيلي اهل شهر نودشه مي باشد و اشعار و نوشته های متعددی به زبان هورامی را نیز منتشر نموده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد