مهندس ضرغامی:

مناظره غیرزنده در برنامه تبلیغات انتخاباتی نیست

کد خبر: 11245|21:01 - 1392/02/25
نسخه چاپی
مناظره غیرزنده در برنامه تبلیغات انتخاباتی نیست
هزارماسوله:رئیس سازمان صدا و سیما گفت: اگر قرار باشد میان نامزدهای ریاست جمهوری مناظره ای انجام شود حتماً به صورت زنده خواهد بود و مناظره غیرزنده در برنامه تبلیغاتی نیست.
 به گزارش واحد مركزی خبر، عزت الله ضرغامی پس از نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران افزود: ان شاء ا... با توجه به تعداد نهایی نامزدهای انتخابات، برنامه دقیق تر مناظره ها اعلام خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش كه برای جلوگیری از مسائلی كه در انتخابات سال 88 پیش آمد چه تدبیری در خصوص مناظره ها اندیشیده شده است؟ گفت: آیین نامه مربوط به چگونگی برگزاری مناظره ها و برنامه های تبلیغاتی رسانه ملی آماده شده است و در كمیته تبلیغات وزارت كشور به تصویب می رسد و بر اساس آن عمل خواهد شد.

ضرغامی در پاسخ به این پرسش كه انتقاداتی به صدا و سیما در خصوص بسته های خبری كه درباره انتخابات پخش می كند وجود دارد كه درباره همه كاندیداها عادلانه نیست، گفت: سیاست رسانه ملی به هیچ وجه، تخریب كسی نیست بلكه برنامه های رسانه ملی، مسئله تخریب كاندیداها را محكوم می كند.

وی با اشاره به اینكه ان شاء الله در فضای سالم و غیر تخریبی، تبلیغات انتخاباتی انجام می شود، افزود: سعی كرده ایم برای پرشور شدن انتخابات، اخباری را درباره افراد شاخصی كه نام نویسی می كنند به صورت مختصر بیان كنیم و نظرات آنها را به اطلاع مردم برسانیم.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: ان شاء ا... برای هر نامزد برنامه جامعی تدوین و این برنامه با حضور نمایندگان نامزدها قرعه كشی می شود.

ضرغامی افزود: جدول پخش برنامه های نامزدهای ریاست جمهوری عادلانه است اما در عین حال قرعه كشی و بر اساس آن عمل می شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد