نشست برنامه ریزی مراسم گرامیداشت نهم دی

کد خبر: 112212|21:54 - 1392/10/04
نسخه چاپی
نشست برنامه ریزی مراسم گرامیداشت نهم دی
نشست برنامه ریزی مراسم گرامیداشت نهم دی در فرمانداري شهرستان پاوه با حضور شوراي اداري اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله در اين جلسه حسين خدرويسي با اشاره به رويدادهاي مهم تاريخ انقلاب اسلامي و تعدد اين رويدادها اظهار داشت:نهم دي ماه روزي ماندگار و زرين در تاريخ انقلاب است كه ميثاق مجدد با ولايت بود.
وي افزود:نهم دي ماه روزي بود كه مردم يك بار ديگر اقتدار و عزت نظام اسلامي را به جهانيان نشان دادند و اعلام كردند كه اين نظام متكي به مردمي با بصيرت،دشمن دشناس و زمانه شناس است.
وی اظهار کرد: در هر مقطعی که مردم احساس کنند دشمنی جدی متوجه نظام است بدون دعوت به میدان می آیند و برای حفظ و اعتلای نظام از جان مایه می گذارند و خلق حماسه نهم دی 88 مصداق بارز این ویژگی ملت ایران بود که جهانیان را مبهوت کرد.
در ادامه رئيس دفتر امام جمعه پاوه حماسه نهم دي ماه را حماسه اي بصيرت مردمي اعلام كرد و اظهار داشت:اين حماسه مال مردم است و مردم اين حماسه را خلق كردند.
مصلح قادري گفت: اگر حماسه نهم دي ماه را به عنوان يك حركت عظيم مردمي بدانيم خلق اين حماسه توسط مردم، حقيقتا نظام اسلامي را بيمه كرد.
وي افزود:اين حماسه نشان دهنده ظرفيت بالاي مردمي نظام است كه مردم ايران در آن حماسه به جهان ثابت كردند كه انقلاب و نظام ما يك نظام مردمي است .
وي با اشاره به دليل جشن گرفتن روز نهم دي ماه تصريح كرد:معمولا هر شخصي در هر سني از زندگي به بلوغ فكري و جسمي خواهد رسيد و نظام ما در سال 88 به آن بلوغ فكري و شخصيتي رسيده است كه مي تواند از اركان خودش محافظت كند و لازم است هر سال به عنوان تكريم رسيدن به اين بلوغ سياسي و فكري و شخصيتي آن را جشن بگيريم.
وي گفت:نهم دي ماه را به يك گروه يا طيف خاصي محصور نكنيم و اگر چنانچه در اين مسير(محصور كردن گروه يا طيف خاصي)حركت كند شايد در آينده نتوانيم آن ظرفيتي كه در روز نهم دي ماه براي ما به وجود مي آورد استفاده بهينه اي به عمل آوريم.
برگزاری مراسم عمومی گرامیداشت نهم دیماه در مسجد شهدای پاوه با حضور قشرهای مختلف مردم، فضای سازی سطح شهر با استفاده از بنر و پلاکارد و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از مهمترین برنامه های گرامیداشت نهم دی در شهرستان پاوه است که به تصویب اعضای حاضر در نشست رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد