بازگرداندن کيف گم شده ،حاوي طلا و پول در جوانرود

کد خبر: 110937|23:00 - 1392/10/02
نسخه چاپی
بازگرداندن کيف گم شده ،حاوي طلا و پول در جوانرود
راننده امانتدار جوانرودی کیف پولی که حاوی 10 میلیون ریال پول نقد ، یک دستبند ، النگو و گردنبند طلا با تعدادی کارت عابر بانک همراه رمز بود در تاکسی خود را به صاحبش بازگرداند .
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از فرمانداري شهرستان جوانرودبهروز شریفی روز شنبه در گفت و گو با روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود  گفت : عصر روز جمعه هنگامی که به منزل باز می گشتم متوجه مقادیری طلا، کیف پول، تعدادی کارت عابر بانک و وسایل در داخل خودروم شدم و از طریق شماره تلفنی که در داخل کیف بود، کلیه وسایل را به صاحبش باز گردانم. این راننده تاکسی امانتدار که 16 سال سابقه خدمت به همشریانش را دارد، افزود: تنها به وظیفه دینی و انسانی ام عمل کردم و آنچه مهم بود این است که این پول و وسایل مال من نبود و در شرایط بد اقتصادی گم شدن این مقدار پول و وسایل برای هرکسی سخت است.

صاحب طلا و پول نیز ضمن قدردانی از این راننده تاکسی گفت: روز جمعه برای خرید به جوانرود آمدم و مقادیری طلا، کیف پول، تعدادی کارت عابر بانک و مقداری وسایل را گم کردم که آقای شریفی راننده تاکسی درستکار جوانرودی با ماشین خودش همه آن ها را به من باز گرداند. خانم بخشی افزود: در کیف من مقداری طلا شامل دستبند، النگو، گردنبند، 10 میلیون ریال، تعدادی کارت عابر بانک و مقداری زیادی وسایل بود.

وی اظهار کرد: خداوند متعال را سپاسگذارم در جامعه اسلامی ما انسان های زیادی همانند آقای شریفی وجود دارند که با وجود مشکلات با صداقت و سلامت زندگی می کنند.

امین فرامرزی سرپرست واحد تاکسیرانی شهرداری جوانرود نیز گفت: درپی امانتداری این راننده تاکسی، شهرداری و اتحادیه تاکسیرانی جوانرود از او قدرانی کردند .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد