هر چه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک

کد خبر: 109682|14:31 - 1392/09/30
نسخه چاپی
هر چه بگندد نمکش می زنند، وای به روزی که بگندد نمک
متاسفانه در شهر پاوه علاوه بر يخبندان در كوچه ها و خيابان هاي شهر، شهرداري خود مسبب وجود يخ زدگي و بي نظمي در كوچه هاي اين شهرستان است.
به گزارشخبرنگار هزار ماسولهیکی از وظایف شهرداری هادر شهرهای سردسیر آمادگی آنها برای مقابله با مشکلات ناشی ازيخبندان در سطح شهراست.متاسفانه در شهر پاوه علاوه بر يخبندان در كوچه ها و خيابان هاي شهر، شهرداري خود مسبب وجود يخ زدگي و بي نظمي در كوچه هاي اين شهرستان است.

بر اساس گزارشهاي رسيده ماههاست لوله شكسته اداره آتش نشاني در پايين اداره و مشرف به كوچه ناصح عليمحمدي واقع در پايينتر از اداره راهنمايي و رانندگي و منتهي شدن اين كوچه به هنرستان فني و حرفه اي ،باعث سرازير شدن آب در خيابان و كوچه مذكور شده كه با توجه به فصل سرما باعث ايجاد يخ و يخبندان در مسيري كه مدارس فني و حرفه اي و دخترانه قدس و همچنين دخترانه و پسرانه ابتدايي قرار دارند، شده است اين در حالي است كه با مراجعات مكرر همسايگان و مديران مدارس مربوطه جهت تعمير لوله شكسته به شهرداري كسي جوابگوي اين مشكل نيست.

 

وجود يخبندان در اين كوچه به شدت، رانندگی را دشوار ساخته و از طرف دیگر، یخ بندان موجود، كل كوچه را احاطه كرده كه عبور و تردد دانش آموزان به مدرسه را در اين مسير با مشكل مواجهه كرده است كما اينكه چندين مورد افتادگي همشهريان ، باعث خسارتهاي جانی و مالی برای شهروندان به وجود آورده است.

لازم است شهرداريمعابری را که مشکل یخبندان در آنها زیاد است شناسایی بكند و علاوه بر آن قبل از وقوع هر گونه اتفاق ديگري براي دانش اموزان و همشهريان در اين مسير از بروز اين چنين مشكلاتي در محدوده خود جلوگيري و نسبت به حل آنها اقدامات لازم را انجام دهد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد