استمداد والدین چهار قلوی پاوه ای از مسوولان

کد خبر: 109113|21:41 - 1392/09/29
نسخه چاپی
استمداد والدین چهار قلوی پاوه ای از مسوولان
والدین چهار قلوی پاوه ای به دلیل بالا بودن مخارج زندگی و هزینه سنگین نگهداری فرزندانشان از مسوولان استمداد طلبیدند.
به گزارش خبرنگار هزار ماسوله و به نقل از ايرنا این زوج پاوه ای مهرماه سال گذشته صاحب چهار فرزند شدند، چهار قلوهایی که به همراه برکت و شادی با خود، دردسرهایی هم برای پدر و مادر جوانشان به همراه داشته اند.

این نوزدان که سه پسر و یک دختر به نام های ˈپرهام، پرند، روزنا و روهیناˈ هستند، حاصل نخستین زایمان مادر جوانشان ˈبشرا عارفیˈ است.

این مادر جوان روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: هر چند نگهداری چهار قلو ها در این شرایط دشوار است اما به دلیل سالم بودن بچه هایم خداوند را همواره سپاسگزارم.

این مادر جوان با بیان اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به گرفتن پرستار برای بچه هایش نیست، افزود: مادرم در نگهداری بچه ها کمکم می کند اما باز هم سخت است چون ما دو نفر هستیم و سختی کار هنگامی است که هر چهار تا با هم گریه می کنند.

عارفی از مسئولان خواست تا به آنها کمک کنند تا بتوانند فرزندانی سالم و مفید تحویل جامعه دهند.

پدر این چهار قلوها که ˈناصر بهزادیˈ نام دارد می گوید شغلش رانندگی است و معمولا پنج ماه در سال بیکار هستم و حالا نیز مستاجر پدرم هستم، و آسوده خاطرم نیستم چون فردا که برادرهایم زندگی تشکیل دادند آنها هم حقی از خانه پدری دارند و از سوی دیگر هیچ کسی با چهار بچه حاضر نیست خانه به من بدهد و اگر هم بدهند توان پرداخت اجاره را ندارم.

این پدر جوان می گوید فقط هزینه روزانه شیر خشک و پوشاک بچه ها بین 30 تا50 هزار تومان است و درآمد ماهیانه من 700 هزار تا یک میلیون تومان است.

وی می گوید: جدا از رنج و زحمتی که من و مادر بچه ها متحمل می شویم این مشکلات مالی و اقتصادی کودکان است که برایمان کمرشکن است لذا از مسوولان انتظار داریم تا به ما مساعدت کنند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد