مسئله بازارچه شوشمي ، مسئله اي حياتي و مهم است.

کد خبر: 109111|21:40 - 1392/09/29
نسخه چاپی
مسئله بازارچه شوشمي ، مسئله اي حياتي و مهم است.
نماينده پاوه و اورامانات در مجلس در گفتگو با خبرنگار هزار ماسوله:مسئله بازارچه شوشمي ، مسئله اي حياتي و مهم است و با بازگشايي اين مرز ريشه تمام معضلات ،بيكاري، و اعتياد و همه مشكلات حل خواهد شد.

دكتر نعمت الله منوچهريدر گفتگويي با خبرنگار هزار ماسولهدر رابطه با بازارچه شوشمي اظهار داشت:با پيگيري هاي به عمل آمده براي باز گشايي مرز و تردد مسافر و تلاشهاي شبانه روزي در اين زمينه اميدواريم اين قضيه در وزارت كشور و نهاد رياست جمهوري با نظر مساعدي تمام شود.

وي افزود:مسئله بازارچه شوشمي ، مسئله اي حياتي و مهم است و با بازگشايي اين مرز ريشه تمام معضلات ،بيكاري، و اعتياد و همه مشكلات حل خواهد شد و علاوه برآن منطقه اي براي گردشگري و تجارت تبديل خواهد شد.

منوچهري گفت:در زمان انقلاب براي حفظ اين مرزو بوم دهها شهيد داده ايم و جوانان شهيد ما با حفظ اين مرز در زمان جنگ ،دشمن نتوانست حتي وجبي از اين خاك را در دست بگيرد و الان كه ايران در اقتدار و امنيت كامل به سر مي برد اين مردم خواستار بازگشايي اين مرز شوشمي و تردد مسافر هستند.

وي ادامه داد:من جان خود را براي بازگشايي اين مرز و اوارامات و پاوه عزيز خواهم داد و تمام تلاش خود را در اين زمينه به كار مي گيرم تا مردم در رفاه و به دور از معضلات و مشكلات موجود زندگي كنند.

وي گفت: اميدواريم با توجه به قولهاي مساعد نهاد رياست جمهوري و انجام مراحل پاياني مسئله مرز شوشمي در وزارت كشور شاهد حل مشكل بازارچه شوشمي باشيم.

وي تصريح كرد:به دليل عدم مديريت در مرز شوشمي شاهد كشته شدن افرادي از هموطنان در اين مرز هستيم كه با رسمي شدن و ساماندهي اين مرز از اين قبيل اتفاقات ناگوار جلوگيري مي شود.

وي در پايان گفت:از فعايتها و تلاش هاي استاندار، وزارت كشور،وزارتخانه ها و تمام دستگاههاي اجرايي و از معاونين اين نهادها كمال تقديرو سپاسگزاري را دارم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد