امام جمعه پاوه : رأی 75درصدی مردم پاوه به دکتر روحانی رأی به تغییر بود.

کد خبر: 108216|10:15 - 1392/09/28
نسخه چاپی
امام جمعه پاوه : رأی 75درصدی مردم پاوه به دکتر روحانی رأی به تغییر بود.
ماموستا ملا قادر قادری:با اشاره به رای 75 درصدی مردم این شهرستان به دکتر روحانی گفت : این آرا بدون هیچ فشار و تهدیدی فقط به اراده مردم به صندوق ها ریخته شد و رای به تغییر در معیشت، تحول در امور فرهنگی و رفع مشکلات مردم بود.
به گزارشخبرنگار هزار ماسولهماموستا ملا قادر قادریبه هنگام سفر استاندار کرمانشاه به پاوه ؛ با اشاره به رای 75 درصدی مردم این شهرستان به دکتر روحانی گفت:این آرا بدون هیچ فشار و تهدیدی فقط به اراده مردم به صندوق ها ریخته شد و رای به تغییر در معیشت، تحول در امور فرهنگی و رفع مشکلات مردم بود.

 
ماموستا ملا قادر قادریروز چهارشنبه ( 27 آذر ) به هنگام سفر استاندار کرمانشاه به پاوه در محل یادمان شهدای 26 مرداد این شهرستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان افزود: ما در محل یادمان شهدای پاوه هستیم ؛ بدون شک حضور ما بر مزار شهدا به منظور تجدید میثاق با آرمان های این انسان های والامقام است.و این حضورپيامي براي اين شهيدان دارد و شهداي عزيز هم براي ما پيام دارند.
ویافزود : در سال ۳۶ زمانیکه حضرت علی(رض) از صفین به کوفه برگشتند ، قبل از اینکه به منزل وارد شوند،به قبرستان کوفه تشریف بردند، فرمودند اسلام علیکم یا دارالقبور مومنین ، خبر ما به شما این است زنان شما ازدواج کردند، اموال شما بین وراث تقسیم شد، در منازل شما کسانی دیگر می نشینند ، سپس به همران پشت سرش نظر فرمودند: این خبر مابود به شهداء و اگر این شهدا توان گفتن داشتند ، آنها نیز میگفتند خبرما این است که بهترین خیر برای شما تقواست.

 
ماموستا قادریسپس با بیان اینکه بر اساس این آموزه های دینی حضور ما بر مزار شهدا تنها برای فاتحه خواندن نیست و باید پیامهایی برای همدیگر داشته باشیم افزود : پیام ما به شهیدان این است که دشمنی علیه نظام اسلامی کماکان ادامه دارد، فقط رنگ ها و تاکتیک ها عوض شده است ، امریکا همان امریکاست، ضدانقلاب همان ضدانقلاب است، هواداران وطن فروشی که در اینطرف مرز هستند و با آنان همکاری میکنند همانند سابق عمل میکنند ؛ فقط تاکتیک ها عوض شده است.
ویافزود:شکی ندارم پیام این شهدا نیز به ما این است که بصیرت، هوشیاری و استقامت داشته باشیموبه شعار دادن پایان دهیم چرا که دوران شعار سپری شده و امروز دوران عمل است.

 
ماموستا ملا قادر قادریدر پایان با اشاره به رای 75 درصدی مردم این شهرستان به دکتر روحانی گفت:این آرا بدون هیچ فشار و تهدیدی فقط به اراده مردم به صندوق ها ریخته شد و رای به تغییر در معیشت، تحول در امور فرهنگی و رفع مشکلات مردم بود.
ویافزود : مردم ما انتظار داشتند در این مدت کسی از طرف دولت جدید به پاوه تشریف بیاورد و اظهار نماید که دست تان درد نکند ، امروز حضور حضرتعالی هم جواب این توقع است و ما هم آن را به فال نیک می گیریم ، امیدوار هستیم سفر تان برای مردم اورامانات منشاء خیر باشد
امام جمعه پاوهرسمی شدن مرز شوشمی و تردد مسافر و گردشگر از این مرز، اتمام کار پروژه آبرسانی به شهر پاوه، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری و توجه به امور فرهنگی را از مهمترین خواسته های مردم این شهرستان عنوان کرد و خواستار توجه جدی برای رفع این مشکلات و اجرایی شدن این طرحها شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد